Fompen
Glad i forumet
Slik ser de utOk, da skal jeg se etter på butikken i morgen
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik ser de utOk, da skal jeg se etter på butikken i morgen
Slik ser de ut
Slik ser de ut
Jwg har smakt på den 4 pkn selv, smaker bare jordbær syns jegSe der ja, tusen takk Blir litt skeptisk når jeg ser det er banan, det liker han ikke Kan jo prøve...tihi
Jwg har smakt på den 4 pkn selv, smaker bare jordbær syns jeg
Ja helt sikkert jeg har ikke gitt vesla banan, siden der binder magen.. og hu er ofte litt hard i magen. Men var lite banan i denne og hun har ikke reagert såSamme syns jeg banan blir vel mest brukt for å få en søtere smak?
Jwg har smakt på den 4 pkn selv, smaker bare jordbær syns jeg
Ja helt sikkert jeg har ikke gitt vesla banan, siden der binder magen.. og hu er ofte litt hard i magen. Men var lite banan i denne og hun har ikke reagert så
Nei virker ikke slik hun har ikke reagert når der har vært banan i ting. men tør ikke gi om det er masse masse banan i noeJa da er det greit å ikke gi for mye fersk banan.. men tror ikke det har noe å si når det er i yoghurt, smoothies osv
Nei virker ikke slik hun har ikke reagert når der har vært banan i ting. men tør ikke gi om det er masse masse banan i noe
Den er kanskje noe for snuppa mi som er litt kresen på frukt, hvilken butikk fant du den på?I tilegg til den ene yougurtpk. du la ut fompen fant jeg denne på butikken i dag.
Veslegutt slukte den her i sted hihi
Vis vedlegget 61427
Den var virkelig nommenom
Den er kanskje noe for snuppa mi som er litt kresen på frukt, hvilken butikk fant du den på?
Den Nestle Jogolino youghurten (4 pk) er fra 10 mnd i Norge... Andre land fra 6 mnd står det på pakka!
Sent from my iPhone using BV Forum
Aner ikke.. Men jeg kjøpte den,for jeg så bare det var 6 mnd,også når jeg kom hjem så jeg det sto 10 mnd ved siden av! I Norge menes det vel at kumelk ikke skal introduseres i det hele tatt før 10 mnd da..?! Pga allergi?! Veldig usikker,men tenkte å drøye den til hun er nærmere 10 mnd og holde meg til de på glass! Er jo en slags youghurt det også!Vis vedlegget 61453
Den Nestle Jogolino youghurten (4 pk) er fra 10 mnd i Norge... Andre land fra 6 mnd står det på pakka!
Aner ikke.. Men jeg kjøpte den,for jeg så bare det var 6 mnd,også når jeg kom hjem så jeg det sto 10 mnd ved siden av! I Norge menes det vel at kumelk ikke skal introduseres i det hele tatt før 10 mnd da..?! Pga allergi?! Veldig usikker,men tenkte å drøye den til hun er nærmere 10 mnd og holde meg til de på glass! Er jo en slags youghurt det også!Vis vedlegget 61453
Ja,den er jo holdbar til november (ihvertfall den jeg kjøpte ) Så da kan den bare stå å vente i skapet noen mndr til.. Det er vel mye som ikke er så farlig å gi selv mtp alder,men når det er anbefalt så får man liksom holde seg til det,og ikke kjøre eget løp! Hehe.. Men det endrer seg gjennom årene..Aha, der står det! Jeg kjøpte den i dag selv nemlig, i tilegg til den jeg la ut bilde av...Da tenker jeg vi kanskje venter litt til selv. En ting er jo å smake på, men gir ikke en hel sånn da. Det er ikke nødvendig, når det finnes alternativer
Nope, kjører samme linja herJeg har nå knapt latt storesøster på to fått smake slikt, så det er ikke aktuelt for lillebror heller. Jeg er litt hysterisk på sånt, og jeg innrømmer det glatt! Jo lenger de kan holde seg unna, jo bedre - det kommer tidsnok en tid hvor de skjønner hva det er og jeg venter til dess Men det er et valg som jeg har tatt for mine barn, hva andre gjør med sine får være opp til dem Tenker at lillebror sikkert kommer til å få smake på ting tidligere enn hva storesøsteren gjorde, men det får vente en god stund enda! Haha, høres jeg ut som en superstreng mamma?