Hvordan er det egentlig med...

Vedlegg

  • 1399840147999.jpg
    1399840147999.jpg
    45,9 KB · Visninger: 26
  • 1399840166160.jpg
    1399840166160.jpg
    44,1 KB · Visninger: 27
Slik ser de ut ;)



Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har gitt begge deler til jentene.. Leoh har ikke fått smake enda, for har glemt det bort :p de andre to likte den 4pk veldig godt, helt til de smakte vanlig yoghurt :p
 
Se der ja, tusen takk:) Blir litt skeptisk når jeg ser det er banan, det liker han ikke:p Kan jo prøve...tihi
Jwg har smakt på den 4 pkn selv, smaker bare jordbær syns jeg :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jwg har smakt på den 4 pkn selv, smaker bare jordbær syns jeg :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Samme syns jeg :) banan blir vel mest brukt for å få en søtere smak? :)
 
Samme syns jeg :) banan blir vel mest brukt for å få en søtere smak? :)
Ja helt sikkert :D jeg har ikke gitt vesla banan, siden der binder magen.. og hu er ofte litt hard i magen. Men var lite banan i denne og hun har ikke reagert så :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja helt sikkert :D jeg har ikke gitt vesla banan, siden der binder magen.. og hu er ofte litt hard i magen. Men var lite banan i denne og hun har ikke reagert så :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja da er det greit å ikke gi for mye fersk banan.. men tror ikke det har noe å si når det er i yoghurt, smoothies osv :)
 
Ja da er det greit å ikke gi for mye fersk banan.. men tror ikke det har noe å si når det er i yoghurt, smoothies osv :)
Nei virker ikke slik :) hun har ikke reagert når der har vært banan i ting. :) men tør ikke gi om det er masse masse banan i noe ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nei virker ikke slik :) hun har ikke reagert når der har vært banan i ting. :) men tør ikke gi om det er masse masse banan i noe ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei skjønner det ;) hadde vært forsiktig jeg å.. hehe
 
I tilegg til den ene yougurtpk. du la ut fompen fant jeg denne på butikken i dag.

Veslegutt slukte den her i sted:p hihi

CIMG4079.JPG
Den var virkelig nommenom:D
 
Den Nestle Jogolino youghurten (4 pk) er fra 10 mnd i Norge... Andre land fra 6 mnd står det på pakka!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den Nestle Jogolino youghurten (4 pk) er fra 10 mnd i Norge... Andre land fra 6 mnd står det på pakka!


Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, såpass? Det er jo en stund til de søte små er det.
Blir det for kraftig for magen da? Eller hvordan kan de reagere?:)
 
Aner ikke.. Men jeg kjøpte den,for jeg så bare det var 6 mnd,også når jeg kom hjem så jeg det sto 10 mnd ved siden av! I Norge menes det vel at kumelk ikke skal introduseres i det hele tatt før 10 mnd da..?! Pga allergi?! Veldig usikker,men tenkte å drøye den til hun er nærmere 10 mnd og holde meg til de på glass! Er jo en slags youghurt det også!ImageUploadedByBV Forum1400096088.619832.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aner ikke.. Men jeg kjøpte den,for jeg så bare det var 6 mnd,også når jeg kom hjem så jeg det sto 10 mnd ved siden av! I Norge menes det vel at kumelk ikke skal introduseres i det hele tatt før 10 mnd da..?! Pga allergi?! Veldig usikker,men tenkte å drøye den til hun er nærmere 10 mnd og holde meg til de på glass! Er jo en slags youghurt det også!Vis vedlegget 61453


Sent from my iPhone using BV Forum

Aha, der står det!:) Jeg kjøpte den i dag selv nemlig, i tilegg til den jeg la ut bilde av...Da tenker jeg vi kanskje venter litt til selv. En ting er jo å smake på, men gir ikke en hel sånn da. Det er ikke nødvendig, når det finnes alternativer:)
 
Den Nestle Jogolino youghurten (4 pk) er fra 10 mnd i Norge... Andre land fra 6 mnd står det på pakka!


Sent from my iPhone using BV Forum
Aner ikke.. Men jeg kjøpte den,for jeg så bare det var 6 mnd,også når jeg kom hjem så jeg det sto 10 mnd ved siden av! I Norge menes det vel at kumelk ikke skal introduseres i det hele tatt før 10 mnd da..?! Pga allergi?! Veldig usikker,men tenkte å drøye den til hun er nærmere 10 mnd og holde meg til de på glass! Er jo en slags youghurt det også!Vis vedlegget 61453


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe det oppdaget jeg å med forrige unge:p jeg tror jeg ga litt fra hun var 8 mnd eller noe.. de blir jo stort sett produsert i samme land, så tviler på at det er "norsk" melk ;) dem kan ikke utvikle allergi som ikke er der fra før ved å få i seg kumelk "for tidlig".. er kumelk i mme, grøt, pålegg osv.. dem som ikke tåler det må uansett ha noe annet enn det vanlige på butikken :)
 
Aha, der står det!:) Jeg kjøpte den i dag selv nemlig, i tilegg til den jeg la ut bilde av...Da tenker jeg vi kanskje venter litt til selv. En ting er jo å smake på, men gir ikke en hel sånn da. Det er ikke nødvendig, når det finnes alternativer:)
Ja,den er jo holdbar til november (ihvertfall den jeg kjøpte;) ) Så da kan den bare stå å vente i skapet noen mndr til.. Det er vel mye som ikke er så farlig å gi selv mtp alder,men når det er anbefalt så får man liksom holde seg til det,og ikke kjøre eget løp! Hehe.. Men det endrer seg gjennom årene..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har nå knapt latt storesøster på to fått smake slikt, så det er ikke aktuelt for lillebror heller. Jeg er litt hysterisk på sånt, og jeg innrømmer det glatt! :p Jo lenger de kan holde seg unna, jo bedre - det kommer tidsnok en tid hvor de skjønner hva det er og jeg venter til dess :p Men det er et valg som jeg har tatt for mine barn, hva andre gjør med sine får være opp til dem ;) Tenker at lillebror sikkert kommer til å få smake på ting tidligere enn hva storesøsteren gjorde, men det får vente en god stund enda! Haha, høres jeg ut som en superstreng mamma? :p
Nope, kjører samme linja her;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp