Hvordan er det egentlig med...

Hs sa til oss at vi skulle la han smake på det vi spiste, så her får han smake på det meste! Softis falt veldig i smak her

Sent from my iPhone using BV Forum

Informerte hs om det eller spurte dere selv?:) Skjønner godt han liker softis,det er namnam:D

Får små smaksprøver men er ikke så mye som en t skje tilsammen en gang. Viktig at de får smake for å lære seg å like ting. Ikke bare søte ting da selvfølgelig ;)

Litt av hvert:D

Her får ho smake på stort sett alt. Men stort sett berre litt frå fingeren min. Men har fått både kake, is, sjokolade, sausar og kremar. Det meste er veldig populært:)

Nam nam:D
Han skal få smake kake på 1årsdagen sin iallefall;):D

her har hun fått smake på krem,litt vaniljekrem fra kake.mariekjeks får hun innimellom. skal la henne smake på noe innimellom smaksprøver er jo ikke skadelig vel. ......

Her får hun smake på stort sett det meste, bortsett fra salte ting og sånt. Litt skader ikke meiner jeg...er nok hysteri om det meste for dissa små syntes jeg =)

her har hun fått smake på krem,litt vaniljekrem fra kake.mariekjeks får hun innimellom. skal la henne smake på noe innimellom smaksprøver er jo ikke skadelig vel. ......
Mariekjeks har eg lurt litt på. Gir du ho heile kjekset å sutte på? Tenkte jo det var ganske barnevennlige kjeks:-)

Her får ho smake på stort sett alt. Men stort sett berre litt frå fingeren min. Men har fått både kake, is, sjokolade, sausar og kremar. Det meste er veldig populært:-)

Samme her:-) Bortsett fra ting med melk i for jeg aldri har skjønt den greia helt! Men fikk jo god informasjon fra Anita87 nå, så da er jeg informert hvertfall!:D

Litt tar vel ingen skade av;):D Hva yougurt har hun fått? Stortsett bare naturell yougurt her i hus, og det er gjerne ikke så nammenam for han:P
Fått smake vanilje yoghurt og skogsbær, bare litt, og såå godt som det var ;) hehe.. ellers har jeg baby yoghurt som hun får iblant :) mer enn smaksprøve da såklart :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Samme her:-) Bortsett fra ting med melk i for jeg aldri har skjønt den greia helt! Men fikk jo god informasjon fra Anita87 nå, så da er jeg informert hvertfall!:D

Hehe er hvertfall det jeg har lest og hørt :) visste det ikke før vi fikk unge nr 2:P så kan tro vi styra med første ungen..som ikke skulle ha salt, sukker eller melk:P men dem kan det til en viss grad..hehe.. når vi var små, så kunne vi drikke helmelk blandet med vann fra vi var 6mnd:P

Då må eg prøve det her og:)

du får gjøre det ;)
jenta mi kosa seg veldig når hu fikk sånn kjeks;) ny og spennende smak vettu,så på meg med stor takknemlighet ;) jeg passa selvfølgelig på for å se hvordan hu spiste kjeksen så hu ikke fikk digre kjeksbiter i munnen,men kjeksen smelter jo ganske raskt;) ;)

Informerte hs om det eller spurte dere selv?:) Skjønner godt han liker softis,det er namnam:D

Hun sa det når vi var på 5mnd kontroll tror jeg det var :) Det var visst bra for å få utviklet de forskjellige smakene :)

Fått smake vanilje yoghurt og skogsbær, bare litt, og såå godt som det var ;) hehe.. ellers har jeg baby yoghurt som hun får iblant :) mer enn smaksprøve da såklart :D

Den babyyougurten, hva merke er det og smak? Tror ikke jeg har sett det på butikken:)

Den babyyougurten, hva merke er det og smak? Tror ikke jeg har sett det på butikken:)

Vi har pleid å kjøpe en fra Nestle hvertfall :) men kan godt hende det er en annen :P

Fra nestle ja :) Det finnes en på glass, også finnes det en i slik 4 pakning :) Har og sett på sånne poser fra et annet merke, men ikke tenkt over om det er fra 6 mnd eller ei :)

Fra nestle ja :) Det finnes en på glass, også finnes det en i slik 4 pakning :) Har og sett på sånne poser fra et annet merke, men ikke tenkt over om det er fra 6 mnd eller ei :)

Ok, da skal jeg se etter på butikken i morgen:D

Back
Topp