Hvordan er det egentlig med...

Hwr har hun fått en hel, eller nesten :) har ikke reagert. Helt ærlig så er jeg ikke såå nøye der ;) Fått smake 8 mnd glass og hun :) står 6 mnd i et land og 10 i et annet.. høres bare rart ut :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I tilegg til den ene yougurtpk. du la ut fompen fant jeg denne på butikken i dag.

Veslegutt slukte den her i sted:p hihi

Vis vedlegget 61427
Den var virkelig nommenom:D
Ja denne har jeg sett og, men ikke kjøpt den :p Da skal den prøves ;) hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja,den er jo holdbar til november (ihvertfall den jeg kjøpte;) ) Så da kan den bare stå å vente i skapet noen mndr til.. Det er vel mye som ikke er så farlig å gi selv mtp alder,men når det er anbefalt så får man liksom holde seg til det,og ikke kjøre eget løp! Hehe.. Men det endrer seg gjennom årene..


Sent from my iPhone using BV Forum

Var god holdbarhet på den jeg kjøpte også:D
Ja, ting endrer seg relativt ofte spør du meg:eek::p
 
Hwr har hun fått en hel, eller nesten :) har ikke reagert. Helt ærlig så er jeg ikke såå nøye der ;) Fått smake 8 mnd glass og hun :) står 6 mnd i et land og 10 i et annet.. høres bare rart ut :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er veldig enig med deg.. om dem kan brukes fra 6 mnd i et av nabolanda..så kan den nok brukes her å :p og sånn som middagsglass er jo bare tilsatt bitte bitte litt mer krydder og er større biter i :)
 
Jeg er veldig enig med deg.. om dem kan brukes fra 6 mnd i et av nabolanda..så kan den nok brukes her å :p og sånn som middagsglass er jo bare tilsatt bitte bitte litt mer krydder og er større biter i :)
Ja ikke sant :) Hehe.. ja hu likte 8 mnd glasset veeeldig godt, så smakte sikkert litt mer :p hihi..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja ikke sant :) Hehe.. ja hu likte 8 mnd glasset veeeldig godt, så smakte sikkert litt mer :p hihi..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hehe sikkert :) vet at barn er ofte glad i krydder :D hehe..
 
Hwr har hun fått en hel, eller nesten :) har ikke reagert. Helt ærlig så er jeg ikke såå nøye der ;) Fått smake 8 mnd glass og hun :) står 6 mnd i et land og 10 i et annet.. høres bare rart ut :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Her får mini mer 8 mnd glass enn 6 mnd glass, og det har ikke vært noe problem. Og jeg spurte hs om hvorfor forskjellige produkter var anbefalt for forskjellige aldre her og i Sverige, og det visste hun ikke. Men smilte og sa, barna i Sverige er like friske og raske som her i Norge ;)
Så jeg er enig med deg, det er bare å la de smake, det har alle mine fått :)
Og de har ingen allergi eller lignende :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her får mini mer 8 mnd glass enn 6 mnd glass, og det har ikke vært noe problem. Og jeg spurte hs om hvorfor forskjellige produkter var anbefalt for forskjellige aldre her og i Sverige, og det visste hun ikke. Men smilte og sa, barna i Sverige er like friske og raske som her i Norge ;)
Så jeg er enig med deg, det er bare å la de smake, det har alle mine fått :)
Og de har ingen allergi eller lignende :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe ja ikke sant :p merkelig syns jeg altså.. ja jeg er ikke vwldig nøye med de alders grensene på ting, og føler mwg ikke som noe fæling av den grunn ;) hihi.. vesla her har ikke reagert på noe mat, foruten om risgrøt, det blir hun forstoppet av! :( så går mest i hirse her.. sku prøvd havregrøt men redd for åssen virkning det har på magen. blir de harde av det tro?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hehe ja ikke sant :p merkelig syns jeg altså.. ja jeg er ikke vwldig nøye med de alders grensene på ting, og føler mwg ikke som noe fæling av den grunn ;) hihi.. vesla her har ikke reagert på noe mat, foruten om risgrøt, det blir hun forstoppet av! :( så går mest i hirse her.. sku prøvd havregrøt men redd for åssen virkning det har på magen. blir de harde av det tro?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg tenker det er best og prøve seg frem, jeg er veldig avslappet når det kommer til denne smakingen/spisingen ;)
Om de blir hard i magen av havregrøt vet jeg ikke, det er det det går mest av her, mini har ikke reagert på det, men han har ikke reagert på risgrøt heller.... Så jeg vet dessverre ikke :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp