Hvordan er dagene?:)

Hehe, skjønner hva du mener:)
Kunne ikke tenkt meg å vært på tv selv.
Min svigerfar er , både gøy og flaut:p

Haha ja ikke sant :p hva var det han var på igjen? Husker du fortalte det her en gang, men:p
 
Haha måtte utsette det en uke fordi det er planleggingsdag i bhgen imårra..så orker ikke å dra med meg hele gjengen til HS:p så da blir det neste mandag ;)

Håper også det går bra med vaksinen.. dem er jo så sterke nå å da:eek:
Åja, skjønner..=)

Mhm,sist strittet han så mye i mot...og da blir det jo så mye vondere. Han skrek godt,men heldigvis fort over også. Ingen plager eller ble dårlig i ettertid så det er veldig bra:)
 
Åja, skjønner..=)

Mhm,sist strittet han så mye i mot...og da blir det jo så mye vondere. Han skrek godt,men heldigvis fort over også. Ingen plager eller ble dårlig i ettertid så det er veldig bra:)

Ja ikke lett :( men heldigvis går det fort over som du sier :)

Håper ikke dem reagerer på denne heller! Er jo en vaksine dem ikke har fått før..men ingen her har reagert på noen vaksiner :) bortsett fra å bli trøtte når de var baby! Men det er bare en god bivirkning :p
 
Ja ikke lett :( men heldigvis går det fort over som du sier :)

Håper ikke dem reagerer på denne heller! Er jo en vaksine dem ikke har fått før..men ingen her har reagert på noen vaksiner :) bortsett fra å bli trøtte når de var baby! Men det er bare en god bivirkning :p

Ja, som regel er de for lite trøtte så det er bare pos:p
 
Ja, som regel er de for lite trøtte så det er bare pos:p

Haha ikke sant :D men den bivirkningen har dem bare hatt som baby her :p kan godt få den nå å.. haha
 
Haha ikke sant :D men den bivirkningen har dem bare hatt som baby her :p kan godt få den nå å.. haha

Gikk veldig bra hos hs i dag:D Alt fint;)
Han var 9,5kg hehe:D
Vaksinen gikk helt fint. Han rakk ikke å skjønne hva som skulle skje;)Men skrek jo selvsagt litt når stikket kom. Var verre med hodeomkrets etterpå, det var mindre populært gitt. Han trodde vel han skulle få flere stikk da for må jo holde han litt fast da også. Sitter jo sjelden i ro den karen min:D;)
 
Gikk veldig bra hos hs i dag:D Alt fint;)
Han var 9,5kg hehe:D
Vaksinen gikk helt fint. Han rakk ikke å skjønne hva som skulle skje;)Men skrek jo selvsagt litt når stikket kom. Var verre med hodeomkrets etterpå, det var mindre populært gitt. Han trodde vel han skulle få flere stikk da for må jo holde han litt fast da også. Sitter jo sjelden i ro den karen min:D;)

Så godt å høre :D noen helsesøstre er flinke til å sette vaksiner ;) men dem skulle kansje tatt vaksinen til slutt :p nå får vi bare håpe det ikke blir noen bivirkninger :D
 
Så godt å høre :D noen helsesøstre er flinke til å sette vaksiner ;) men dem skulle kansje tatt vaksinen til slutt :p nå får vi bare håpe det ikke blir noen bivirkninger :D

Nei, satse på han slipper unna det. Også var han 79cm lang;)
 
Nei, satse på han slipper unna det. Også var han 79cm lang;)

Oj, nesten 80cm jo :D jeg er veldig spent på Leoh! Han er nok nærmere 86 tror jeg.. kansje lenger å siden han ikke bruker den str lenger :p men vet aldri :) Liana er 92/93 nå :)
 
Oj, nesten 80cm jo :D jeg er veldig spent på Leoh! Han er nok nærmere 86 tror jeg.. kansje lenger å siden han ikke bruker den str lenger :p men vet aldri :) Liana er 92/93 nå :)

Hehe ja weehoo:D
Begynt på 92 dere? Oi:) Her er det mye 80 enda:):p
 
Artig:) Det ligger oppbevart på garasjen enn så lenge de str der:p

Hatt en fin dag;)?

Hehe ja når jeg fikk klær i disse størrelsen så trodde jeg at dem måtte være på lofteg leeeenge :p

Jada ;) har fått jobbet som vikar idag, og skal jobbe torsdag og fredag hvertfall :)
Hva med deg?
 
Hehe ja når jeg fikk klær i disse størrelsen så trodde jeg at dem måtte være på lofteg leeeenge :p

Jada ;) har fått jobbet som vikar idag, og skal jobbe torsdag og fredag hvertfall :)
Hva med deg?

Hehe, men den gang ei:p

Åhh, så bra da:) Hva vikar er det da:)?
Vi har vært på trilletur til et vann hvor det er masse fugler og matet de:D Så gikk vi innom å kjøpte varme fiskekaker som vi spiste ute. I ettermiddag var det svømming og storhandel.:)
 
Back
Topp