Hvordan er dagene?:)

Nei jeg gidder heller ikke sjekke :p får bare høre av alle andre hehe..

Ja dem har mye godt der som man ikke får kjøpt i norge! Så jeg går ikke alltid etter pris jeg heller :p;) leeeenge siden jeg har vært der nå!

Jada, like greit det. Slipper man bruke tid på det selv;)

Mhm, mye bedre utvalg av alt:D Hvor er det dere reiser hen om dere handler i Sverige da?:)
 
Jada, like greit det. Slipper man bruke tid på det selv;)

Mhm, mye bedre utvalg av alt:D Hvor er det dere reiser hen om dere handler i Sverige da?:)

Reiser til svinesund og strømstad ;) og så glad som jeg er i kjøpesentre, så MÅ vi på Nordby senteret:p
 
Reiser til svinesund og strømstad ;) og så glad som jeg er i kjøpesentre, så MÅ vi på Nordby senteret:p

Ok:D Min tante bor i Strømstad:p
Nordbysenteret har mye bra butikker:D
Har du vært på daftø camping noen gang?:)
 
Ok:D Min tante bor i Strømstad:p
Nordbysenteret har mye bra butikker:D
Har du vært på daftø camping noen gang?:)

Ja dem har det :) digger spesielt den butikken som selger snop! Sååå god sjokolade i løsvekt! Namnam..

Nei tror ikke jeg har det altså.. stort sett bare vært der på dagsturer;)
 
Ja dem har det :) digger spesielt den butikken som selger snop! Sååå god sjokolade i løsvekt! Namnam..

Nei tror ikke jeg har det altså.. stort sett bare vært der på dagsturer;)

Den ved siden av maximat?

Ja, ok. Det er rett forbi Strømstad sentrum. Utrolig fint for barn der:D Strand, bassenger, kjempe flotte lekeparker, ulike show etc :D
 
Den ved siden av maximat?

Ja, ok. Det er rett forbi Strømstad sentrum. Utrolig fint for barn der:D Strand, bassenger, kjempe flotte lekeparker, ulike show etc :D

Ja den ligger hvertfall veldig nærme maximat :D

Ah høres veldig bra ut :D skal huske på det i tilfelle ferie en gang i framtida;)
 
Ja den ligger hvertfall veldig nærme maximat :D

Ah høres veldig bra ut :D skal huske på det i tilfelle ferie en gang i framtida;)

Mhm, da mener vi den samme;) Litt av et utvalg der gitt:D

Ja, en sinnsykt fin campingsplass og veldig fam.tilpasset:D Jeg tror den er 5stjerner:D Man kan jo bare stikke innom der om sommeren på dagstur også om man er på handel i Strømstad fra før:)
 
Mhm, da mener vi den samme;) Litt av et utvalg der gitt:D

Ja, en sinnsykt fin campingsplass og veldig fam.tilpasset:D Jeg tror den er 5stjerner:D Man kan jo bare stikke innom der om sommeren på dagstur også om man er på handel i Strømstad fra før:)

Ja masse godt :D og mye belgisk sjokolade! Nam!:p

5 stjerner ja! Da er det nok bra der :D hehe.. veldig kjekt om man reiser med barn å da.. bare om man kunne overnattet så man slapp å kjøre så mye på en dag.. tar jo nesten 4 timer fra oss en vei ;)
 
Ja masse godt :D og mye belgisk sjokolade! Nam!:p

5 stjerner ja! Da er det nok bra der :D hehe.. veldig kjekt om man reiser med barn å da.. bare om man kunne overnattet så man slapp å kjøre så mye på en dag.. tar jo nesten 4 timer fra oss en vei ;)

Dere kan jo leie hytter der;):p Liker du hvit sjokolade:D?
 
Dere kan jo leie hytter der;):p Liker du hvit sjokolade:D?

Ja det skal jeg hvertfall ha i tankene :D

Nja noe! Men syns ikke all hvit sjokolade er så godt ;) må være kvalitet på akkurat det!
Du digger det eller?:D:p
 
Ja det skal jeg hvertfall ha i tankene :D

Nja noe! Men syns ikke all hvit sjokolade er så godt ;) må være kvalitet på akkurat det!
Du digger det eller?:D:p

Hvit sjokolade er elsk!! :D Det er nesten bedre enn sex:p:p
 
Hvit sjokolade er elsk!! :D Det er nesten bedre enn sex:p:p

Hahaha såpass :p haha jeg foretrekker lys sjokolade best! Men det meste går ned altså :p haha.. liker godt når det er blanding av hvit og brun sammen da :D
 
Hahaha såpass :p haha jeg foretrekker lys sjokolade best! Men det meste går ned altså :p haha.. liker godt når det er blanding av hvit og brun sammen da :D

Blanding av hvit og brun er herlig ja:D Sånn kindereggaktig:D
 
Blanding av hvit og brun er herlig ja:D Sånn kindereggaktig:D

Oh kinder :D det er så godt.. hehe.. skulle vært en stor sjokoladeplate med den sjokoladen der!
 
Oh kinder :D det er så godt.. hehe.. skulle vært en stor sjokoladeplate med den sjokoladen der!

Åhh guud jaaa!! Det hadde vært himmelsk!!:D
En annen sjokolade jeg i grunnen likte veldig godt før var kex. Den fåes jo i Sverige, men er jo desverre gluten i den:/
 
Åhh guud jaaa!! Det hadde vært himmelsk!!:D
En annen sjokolade jeg i grunnen likte veldig godt før var kex. Den fåes jo i Sverige, men er jo desverre gluten i den:/

Mmmm ja den må vi alltid ha med oss derifra :p teit at det er med gluten da! :( eller enda teitere at du ikke tåler det!:p
 
Mmmm ja den må vi alltid ha med oss derifra :p teit at det er med gluten da! :( eller enda teitere at du ikke tåler det!:p

Mhm, er jo sånn kjeks i den. De har noe som ligner glutenfritt, men er jo langt fra like god:p
 
Mhm, er jo sånn kjeks i den. De har noe som ligner glutenfritt, men er jo langt fra like god:p

Hehe ja jeg så også at det var noe som lignet kvikklunsj i glutenfri-hylla på butikken :p har du smakt den? Eller er det kansje den du snakker om? :)
 
Hehe ja jeg så også at det var noe som lignet kvikklunsj i glutenfri-hylla på butikken :p har du smakt den? Eller er det kansje den du snakker om? :)
Det er sikkert den ja. Husker ikke hva den heter farten, men gul forpakning mener jeg:)
 
Back
Topp