Hvordan er dagene?:)

Joa, for all del. God...Men når du er vant til å dytte trynet fullt av kex opp gjennom barneårene blir det ikke helt det samme:p

Hahaha nei sånn sett blir det nok litt mer fattig :p men jeg syns "mariekjeksene" som er glutenfri smaker bedre enn de normale :)
 
Hahaha nei sånn sett blir det nok litt mer fattig :p men jeg syns "mariekjeksene" som er glutenfri smaker bedre enn de normale :)
Åh, sier du det??? De har jeg ikke smakt engang!! Jeg må kjøpe:D:D
 
Åh, sier du det??? De har jeg ikke smakt engang!! Jeg må kjøpe:D:D

Har du ikke?? :p jeg syns dem var veldig gode :) også funket det kjempe fint å lage oreokake med de glutenfrie "oreokjeksene" :D
 
Har du ikke?? :p jeg syns dem var veldig gode :) også funket det kjempe fint å lage oreokake med de glutenfrie "oreokjeksene" :D

Mhm, oreokake har jeg også laget:D Så det ble supert!!! Men de mariekjeksene skal jeg smake:D Så takk for tips;)
 
Mhm, oreokake har jeg også laget:D Så det ble supert!!! Men de mariekjeksene skal jeg smake:D Så takk for tips;)

Ja digger oreokake :D mmmmm...

Haha jo bare hyggelig :D:p mener det var dem jeg fikk smake på hos mamma en gang :p
 
Når skal dere på kontroll i morgen da?:)
Håper det går greit med vaksinen. Sist gang var en kamp:p
 
Dra i vei;) Jeg tåler en del:banghead::p
Også er det jo gøy med kjentfolk på tv:rolleyes:

Haha ja det er gøy det, men ikke når det er meg :p jeg fikk jo forespørsel om å bli med i et program på nrk tidligere her :p dem skulle ha om uvanlige navn, og dem hadde fått med seg via en tråd babyverden hadde ang det temaet, at jeg har gitt uvanlige navn (i norge) til mine barn :) men jeg takken pent nei :p
 
Når skal dere på kontroll i morgen da?:)
Håper det går greit med vaksinen. Sist gang var en kamp:p

Haha måtte utsette det en uke fordi det er planleggingsdag i bhgen imårra..så orker ikke å dra med meg hele gjengen til HS:p så da blir det neste mandag ;)

Håper også det går bra med vaksinen.. dem er jo så sterke nå å da:eek:
 
Haha ja det er gøy det, men ikke når det er meg :p jeg fikk jo forespørsel om å bli med i et program på nrk tidligere her :p dem skulle ha om uvanlige navn, og dem hadde fått med seg via en tråd babyverden hadde ang det temaet, at jeg har gitt uvanlige navn (i norge) til mine barn :) men jeg takken pent nei :p
Hehe, skjønner hva du mener:)
Kunne ikke tenkt meg å vært på tv selv.
Min svigerfar er , både gøy og flaut:p
 
Back
Topp