Joa, for all del. God...Men når du er vant til å dytte trynet fullt av kex opp gjennom barneårene blir det ikke helt det sammeJa tror den var gul ja så den var ikke noe altså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa, for all del. God...Men når du er vant til å dytte trynet fullt av kex opp gjennom barneårene blir det ikke helt det sammeJa tror den var gul ja så den var ikke noe altså?
Joa, for all del. God...Men når du er vant til å dytte trynet fullt av kex opp gjennom barneårene blir det ikke helt det samme
Åh, sier du det??? De har jeg ikke smakt engang!! Jeg må kjøpeHahaha nei sånn sett blir det nok litt mer fattig men jeg syns "mariekjeksene" som er glutenfri smaker bedre enn de normale
Åh, sier du det??? De har jeg ikke smakt engang!! Jeg må kjøpe
Har du ikke?? jeg syns dem var veldig gode også funket det kjempe fint å lage oreokake med de glutenfrie "oreokjeksene"
Mhm, oreokake har jeg også laget Så det ble supert!!! Men de mariekjeksene skal jeg smake Så takk for tips
Ja digger oreokake mmmmm...
Haha jo bare hyggelig mener det var dem jeg fikk smake på hos mamma en gang
Ja digger oreokake mmmmm...
Haha jo bare hyggelig mener det var dem jeg fikk smake på hos mamma en gang
Det er favorittkaka mi tror jeg
Ja er garantert blandt de beste men hjemmelaget da.. sånne andre smaker litt fattig
Ja,hjemmelaget Du er jo så flink med kaker også da!!
Det bør du iallefall vite. Bli med på kakekrigenJeg vet hahaha neida, takk
Det bør du iallefall vite. Bli med på kakekrigen
Kanskje jeg melder deg påHehe hører folk sier det men ikke min stil å konkurrere
Kanskje jeg melder deg på
Dra i vei Jeg tåler en delHahaha nei huff, da kommer jeg til deg å drar deg i øret hahahah
Dra i vei Jeg tåler en del
Også er det jo gøy med kjentfolk på tv
Når skal dere på kontroll i morgen da?
Håper det går greit med vaksinen. Sist gang var en kamp
Hehe, skjønner hva du menerHaha ja det er gøy det, men ikke når det er meg jeg fikk jo forespørsel om å bli med i et program på nrk tidligere her dem skulle ha om uvanlige navn, og dem hadde fått med seg via en tråd babyverden hadde ang det temaet, at jeg har gitt uvanlige navn (i norge) til mine barn men jeg takken pent nei