Hvordan er dagene?:)

Haha Liana likte ikke makrell i tomat som liten, men vi bare fortsatte å gi..og nå spiser hun det hahaha..

Leoh er den eneste av ungene her som ikke er kresen :)

Hehe, du skal du skal!! :p Men bra da, sunt;) Oliver er så glad i gulost han:D

Greit med en unge som ikke er kresen også:D
 
Hehe, du skal du skal!! :p Men bra da, sunt;) Oliver er så glad i gulost han:D

Greit med en unge som ikke er kresen også:D

Haha ja var sambo som absolutt skulle få hun til å spise det :p her er det ikke sol ene halve året, så er ekstra viktig med D-vitamin og omega3 ;) så får dem tran de dagene de ikke spiser fisk..

Gulost er jeg også veldig glad i :D hihi
 
Haha ja var sambo som absolutt skulle få hun til å spise det :p her er det ikke sol ene halve året, så er ekstra viktig med D-vitamin og omega3 ;) så får dem tran de dagene de ikke spiser fisk..

Gulost er jeg også veldig glad i :D hihi

Det er viktig vettu:D
Mhm, digg det. Norwegia eller:p?
 
Skulle ønske jeg kunne si nei og svare Synnøve nå da;) Men er nok norwegia her også;):p

Hvaaaa?? Følger du ikke ditt eget navn?:eek::p haha.. skjønner deg godt da..Norwegia smaker bedre :D
 
Bruker synnøve strøost til taco da:p
Ellers er svensk husholldsost god, er vel typ gräddost:D

Bruker norwegia til taco å jeg.. men bruker bare ostehøvel:p haha

Å ja den svenske er sååå god :D må alltid kjøpe ost i sverige :p
 
Bruker norwegia til taco å jeg.. men bruker bare ostehøvel:p haha

Å ja den svenske er sååå god :D må alltid kjøpe ost i sverige :p

Ja, det funker jo. Har dere det fast 1 gang i uken eller?:D
Kjøper alltid med når vi er hjemme,og får fam. til å kjøpe med til oss når de kommer her:D
 
Blir nok sånn når man har barnehagebarn:) Blir jo sånn som du besskriver her de dagene vi er i åpen barnehage da;) Ellers de andre dagene blir mer på sparket:) Badeland, kjøpesenter, lekeland etc. Når legger hun seg da?:)
Hun legger seg kl 7....sovner som regel med en gang da =)
 
Nja.. denne barnehagen har kun frokost og lunsj.. og serverer for det meste brød! Jeg vil ta opp akkurat det på neste foreldremøte.. hadde vært bra om hverfall de på større avdeling kan få velge litt mellom brød, havregryn og andre sunne frokostblandinger :)

Eneste Emira sin avdeling har 1 varm rett i mnd..da som regel noe med fisk :)
Hos oss er ser matplanen i bhg slik ut: Mandag smøremåltid med fiskepålegg. tirsdag er det varmmat med fisk. Da kjører dem samme type måltid i en mnd, smågulla trenger litt tid på å lære seg å like ;) Onsdag er det smøremåltid, torsdag havregrøt og fredag er det smøre måltid med søt pålegg =) Eget frukt måltid på ettermiddagen og da spiser dem så mye dem vil. Frokost må vi sende med. Føler jeg er fornøyd med maten :) Betaler 250 kr i mnd i matpenger for full plass :)
 
Ja, det funker jo. Har dere det fast 1 gang i uken eller?:D
Kjøper alltid med når vi er hjemme,og får fam. til å kjøpe med til oss når de kommer her:D

Nei ikke noe fast.. hehe.. da er det mer pizza som er fast :p men bare fordi som oftest har mer lyst på det.. haha..

Ja veldig kjekt å ha familie nær grensa :D
 
Hos oss er ser matplanen i bhg slik ut: Mandag smøremåltid med fiskepålegg. tirsdag er det varmmat med fisk. Da kjører dem samme type måltid i en mnd, smågulla trenger litt tid på å lære seg å like ;) Onsdag er det smøremåltid, torsdag havregrøt og fredag er det smøre måltid med søt pålegg =) Eget frukt måltid på ettermiddagen og da spiser dem så mye dem vil. Frokost må vi sende med. Føler jeg er fornøyd med maten :) Betaler 250 kr i mnd i matpenger for full plass :)

Høres veldig bra ut da :D her har dem ikke så ofte varm mat fordi barnehagen stenger 16:15.. og de fleste foreldre vil jo at ungene skal spise middag hjemme ;)
 
Nei ikke noe fast.. hehe.. da er det mer pizza som er fast :p men bare fordi som oftest har mer lyst på det.. haha..

Ja veldig kjekt å ha familie nær grensa :D

Ja, ok:):D

Mhm...Der jeg er fra er det omtrent 15 min til svinesund:D
 
Jada,det tror jeg. Iallefall alle jeg kjenner:)
Nå er vel ikke kursen så god men??

Nei det er vel ganske likt mellom kronene nå tror jeg? Men selvfølgelig, visse varer sparer man jo mye på da! Som for eks kyllingfilét :D
 
Nei det er vel ganske likt mellom kronene nå tror jeg? Men selvfølgelig, visse varer sparer man jo mye på da! Som for eks kyllingfilét :D

Ja, mener mamma snakket om at det var dårlig nå nemlig...Gidder ikke gå inn å sjekke selv, da vi ikke handler der:p
Kyllingfilet er mye spart ja:D Pleier alltid kjøpe skinkebiff og kebabkjøtt der og, aner ikke om det er spes. billig da..men hinsides godt:D
 
Ja, mener mamma snakket om at det var dårlig nå nemlig...Gidder ikke gå inn å sjekke selv, da vi ikke handler der:p
Kyllingfilet er mye spart ja:D Pleier alltid kjøpe skinkebiff og kebabkjøtt der og, aner ikke om det er spes. billig da..men hinsides godt:D

Nei jeg gidder heller ikke sjekke :p får bare høre av alle andre hehe..

Ja dem har mye godt der som man ikke får kjøpt i norge! Så jeg går ikke alltid etter pris jeg heller :p;) leeeenge siden jeg har vært der nå!
 
Back
Topp