Hvor var du da...

På sykehuset, i senga, med så sterke, vonde etterrier at jeg kastet opp, og absolutt ikke greide ta meg av babyen når disse riene kom. Jeg var også i følelsesmessig overveldet, veldig sliten og vondter nedentil. I tillegg strevde jeg med ammingen, å få lagt baby ordentlig til i flere dager. Hadde ikke hatt det bra hjemme da. Baby fikk også gulsott etter noen dager, ble fulgt opp med blodprøver et par ganger om dagen i noen dager før han måtte få lysbehandling, vet ikke om vi hadde oppdaget gulsotten tidlig nok selv hjemme. Så takk og pris for at jeg fikk være på sykehuset noen dager.

Med nr 1 var jeg på barsel, ville helst hjem, måtte være på rom med 2 andre mødre, og fikk ikke slappet av.

Med nr 2 var vi på familierom jeg og min samboer, vi sov :p

Med nr 3 ventet jeg på å ta tester som de skulle ta av baby og at min bror skulle komme og kjøre oss hjem, min samboer har ikke lappen, hadde han kjørt, så hadde vi nok vært på vei hjem:)

Med eldste var jeg nok på oppvåkningen etter operasjonen.

Med yngste hadde jeg vel kommet meg opp på rommet etter noen timer på intensiven eller hvor man er etter KS.

Samme her, bare omvendt rekkefølge.

Da var jeg på barsel begge gangene, denne gangen etter å ha vært på overvåkning etter ks.

Var på føden 2 på KK - Haukeland Sykehus. Ventet på at legen skulle komme å se på Samuel slik at vi kunne reise hjem. Flott fødsel, alle sammen var i fin form og 12 timer etter fødselen var vi på vei hjem :)

På barselavdelingen, nydusja og sov meg lille oppå meg. :happy:

Da var jeg nok lettere sjokkert på sykehuset. Brukte 4 timer på å komme til meg selv etter haste KS hvor jeg fikk veldig mye morfin og andre medisiner.

(Nei ikke da Oddvar Brå brakk staven :p)

...da det var 6 timer etter fødsel?

Da lå jeg i sjokk sammen med babyen min etter styrt fødsel. Måtte få hjelp til å gå på do de første to døgna pga lammelser i beina :woot:

Dra hjem etter 6 til 8 timer hadde rett og slett ikke gått...
Ikke etter mitt første svangerskap heller for den sakens skyld..

Back
Topp