Hvor var du da...

Med første var jeg på postoperativen og med andre var jeg på barsel :)

Med første lå vi da på barsel og ventet på legeundersøkelsen, med nummer to var vi hjemme med pappaen og søsknene. Med nummer tre var vi hjemme og sov.

Gjetter at jeg enten sov på barsel, var på nytivintensiven eller i møte med overlegen som tok imot mini..
Husker faktisk særs lite av den uken vi var der..

Fortsatt på fødestua, da det var helt fult på barsel og vi måtte vente på ledig rom[emoji4]

Første gang på vei hjem (vaginal fødsel)

Andre gang, på barsel (keisersnitt) dro hjem etter 24 t

Tredje gang, på barsel (keisersnitt) dro hjem etter 24t

På barselhotellet. Mannen og storebrødrene hadde reist hjem etter første møte med lillesøster, jeg og lillejenta kosa oss i ro og fred.

På sykehuset og slappet av med babyen alle tre gangene. Hadde raske, fine fødsler og ammingen gikk bra med en gang, men synes to døgn på sykehuset har vært gull verdt uansett [emoji4]

Jeg lå nok utslått i senga på barsel, knapt sovet på 2 døgn og 22 timer i fødsel. Hadde nettopp sendt SMS til besteforeldrene slik at de fikk vite at de hadde blitt nettopp det. Har faktisk noen bilder fra ca dette tidspunktet, jeg blir nesten litt redd meg selv av å se de bildene.

Da hadde jeg blitt rullet inn i seng til rommet jeg skulle være på etter planlagt ks :) lå å beundret lille jenta mi

Jeg lå på barselavdelingen rimelig sløv etter narkose og samboer hadde akkurat måttet dra hjem.

Var i og på fødeavdelingen enda, var ikke klart for flytting til barsel, og måtte være til observasjon pga igangsatt fødsel :) var helt avslappa

Til observasjon (etter ks) med nr 1, og på tomannsrom med nr 2.

Da låg jeg fremdeles i narkose på grunn av blødning på 3,5 liter som dei sloss med for å klare å stoppe. Nærmte meg å bli vekket opp da etterhvert, til å så ligge over 1 døgn til på intensiven. Såg lite til babyen det første døgnet-halvannet fram til jeg fikk komme opp til barsel.

Med første lå jeg hjemme i min egen seng og sov. Med de to yngste var jeg også hjemme, men da sittende parkert i sofaen med babyene, mens halve slekta kom med kaker til bursdagsfestene. :D

Da lå jeg fortsatt mer eller mindre kollapset på fødestua. Ikke ti ville hester ville klart å dra meg hjem etter seks timer. Var knapt i stand til å komme meg på barselhotellet ett par timer deretter...

Da var jeg i senga på barsel med lille i armene mine, akkurat kommet ned fra oppvåkning:happy:

Da lå jeg på fødestuen og sov, vi fikk fødestuen for oss selv første natta fordi det ikke var noen andre fødende, og babyen sov natta igjennom. 6 timer etter fødsel var klokka 02:00, og selv om jeg hadde en ganske enkel fødsel, så lå jeg absolutt ikke våken så sent nei :P

Back
Topp