Aprikosblomst
Elsker forumet
Her er det kun mamma som vet det. Resten av familien skal få vite det nærmere jul er 12 uker i mellomjula så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da hadde jeg blitt avslørt snart Jeg lar dem tro at det er noen førjulskiloSkal ikke fortelle! Magen skal fortelle av seg selv
Klarer ikke å bestemme meg jeg. Har lyst å holde d hemmelig en stund til. .men d spørs om jeg klarer å vente til jul
Jeg kjenner at magen er litt hard og at den begynner å stikke ut (mer enn det den allerede gjør, haha!).Ja, da hadde jeg blitt avslørt snart Jeg lar dem tro at det er noen førjulskilo
Så ikke svaret ditt før nå....Uansett synd de ikke kan glede seg på deres vegne. Et lite barn er jo en velsignelse enten man er ung, gammel eller om man har flere fra før. Du får trøste deg med at de kommer nok til å bli helt tussete når de får sett den lilleDet har seg sånn at min mor har fått føre seg at eg ikke trenger mer en 2 unger. Å fordi samboeren min er litt oppi alderen så ser di ikke poenget med at vi får flere barn. Så her holder vi det hemmelig så lenge Eg ikke har fått noe mage. Ikke noe kjekt men viss si ikke kan glede seg over vår graviditet så gidder eg ikke dele den med di før eg må.