Hvor tidlig forteller dere om graviditeten til andre?

Her er det kun mamma som vet det. Resten av familien skal få vite det nærmere jul :-) er 12 uker i mellomjula så.

Skal ikke fortelle! Magen skal fortelle av seg selv ;)

Synes det er mange her som er såå flinke til å holde det hemmelig! Det er ikke jeg! :P skal fortelle det på dagen 12 uker tenker jeg, for da klarer jeg nok ikke holde det inne lenger haha :)

Klarer ikke å bestemme meg jeg. Har lyst å holde d hemmelig en stund til. .men d spørs om jeg klarer å vente til jul

Mamma skal få vite det julaften, da er jeg 11 uker på vei. Resten er jeg ikke helt sikker på enda :D

Har sagt det til de nærmeste, resten får vite det etter 12 uker. Har også fortalt det til noen på jobb, bl.a min leder sånn at det ikke trenger å være noen tvil mellom oss om jeg blir udugelig fremover.

Har sagt det til de nærmeste venninnene ;-) og foreldre! Venter til oul om mulig med å si det til fler

Mamma og søskenene mine vet det, og svigers vet det. Samt noen på jobb :) Resten får vite det til jul, da er jeg 12 uker ;) Gleder meg til å fortelle det til snuppa mi at hun skal bli storesøster, får vite det til jul hun også :D

Klarer ikke å bestemme meg jeg. Har lyst å holde d hemmelig en stund til. .men d spørs om jeg klarer å vente til jul

Samme her. Ene stunden har jeg lyst å fortelle det til alle rundt meg, den neste vil jeg holde det hemmelig ^-^ Ubesluttsom.. ;)

Ja, da hadde jeg blitt avslørt snart ;) Jeg lar dem tro at det er noen førjulskilo :)
Jeg kjenner at magen er litt hard og at den begynner å stikke ut (mer enn det den allerede gjør, haha!).

Dette er mitt tredje barn og andre graviditet. Noen som vet om magen kommer litt tidligere enn første svangerskap?

Familie og aller nærmeste venner fikk vite etter tidlig UL 7+1, resten får vente til etter 12 uker :)

Foreldre vet det nå siden de har hjulpet oss i prosessen med prøverør:) tenker å fortelle det til søsken i julen. Da er vi 9 uker på vei:) resten får vente til etter ul:)

Her er det kun bestevenninnen min som vet det :) vet ikke når vi skal fortelle det til resten av verden? Kanskje til jul eller nyttår?

Jeg har et såpass åpent forhold til familien min at jeg fortalte det til de med en gang jeg selv fant det ut :p Men hadde nok vært vanskelig å ikke fortelle det uansett, siden vi dro til NYC to dager etter for å gifte oss - hvordan ellers unnskylder du deg fra å ikke ta et glass champagne i ditt eget bryllup? ;)

Fortalte det også til et par venninner og søstra mi, og på jobben måtte jeg også fortelle det ganske kjapt pga løfting og at jeg har vært veldig mye dårlig. Facebook venter vi med til det har gått 12 uker, den dagen skal vi også på UL sånn at vi vet at alt er i orden :)

Jeg er 9+3 i dag, og vi har fortsatt ikke sagt det til noen :) vurderer å si det til nærmeste familie når vi er 10+0, men plutselig utsetter vi det lengre! Synes det er fint å ikke bli "den gravide" så altfor tidlig :)

Det har seg sånn at min mor har fått føre seg at eg ikke trenger mer en 2 unger. Å fordi samboeren min er litt oppi alderen så ser di ikke poenget med at vi får flere barn. Så her holder vi det hemmelig så lenge Eg ikke har fått noe mage. Ikke noe kjekt men viss si ikke kan glede seg over vår graviditet så gidder eg ikke dele den med di før eg må.
Så ikke svaret ditt før nå....Uansett synd de ikke kan glede seg på deres vegne. Et lite barn er jo en velsignelse enten man er ung, gammel eller om man har flere fra før. Du får trøste deg med at de kommer nok til å bli helt tussete når de får sett den lille:)

Gullskatt juli12:)

Har tenkt å fortelle det til min sambuers tante når eg er 9 veker. Har eit nært foehold til dei, og dei har slitt med å få barn sjølv i mange år, så syns dei fortener å få vite det før så mange andre. Resten av familien skal etter planen få vite det i jula. :-)

Nå vet nesten hele familien min det:):) og svigermor.. Og en på jobb:):) resten av jobben får nok vite det på julebordet:-P mange har skjønt det allerede.. Jeg er så utrolig sensitiv ovenfor lukter på jobb:-P

Back
Topp