Hvor tidlig forteller dere om graviditeten til andre?

Hva er det du jobber med?

Jepp må bare slappe av den neste uken, så sykemeldt fra sykehjemmet.. Men ikke fra min andre jobb:)
Fikk ingen henvisning nei, men får se om jeg går privat når jeg kommer til 7-9 uker:)

Håper det gir seg da, når du får slappet av litt :) lille spire skal bli til Juli ♡

Jobber som møbeltapetserer ;)

Har fortalt det til en par venninner, men venter til jul med å fortelle det til slekta! :)
Jeg tenkte å fikse en genser til snuppa mi med print: Storesøster anno juli 2015 - så får vi se hvor oppmerksomme folk er :) :) gleder meg som en unge!! ;)

Fortalt det til noen.men vente til 12 uker er gått med resten

Har fortalt det til en par venninner, men venter til jul med å fortelle det til slekta! :)
Jeg tenkte å fikse en genser til snuppa mi med print: Storesøster anno juli 2015 - så får vi se hvor oppmerksomme folk er :) :) gleder meg som en unge!! ;)

Hihi:) så koselig:)

Jeg vet ikke om jeg klarer å vente,men det er også litt pga av at jeg ønsker noen å prate med om alt..som har gått igjennom svangerskap og slikt.. Sagt det til en venninne.. Men har veldig lyst å si det til Storesøsteren min som også er gravid og som er sykepleier..

Jeg vet ikke om jeg klarer å vente,men det er også litt pga av at jeg ønsker noen å prate med om alt..som har gått igjennom svangerskap og slikt.. Sagt det til en venninne.. Men har veldig lyst å si det til Storesøsteren min som også er gravid og som er sykepleier..
Hvorfor kan du ikke bare si det da? Jeg har fortalt det til mine nærmeste venninner og til sjefen og nærmeste kollegaer. Jeg har mest lyst til å rope ut. Men drøyer det litt ;) mamma får vite neste gang jeg møter henne. Vil ikke ta det på telefon. Sambo skal på død og liv vente så lenge. Men jeg venter en stund for hans del så får familien hans vite det til jul. Hvorfor skal jeg holde det så hemmelig mot min vilje fordi han vil det?

Hvorfor kan du ikke bare si det da? Jeg har fortalt det til mine nærmeste venninner og til sjefen og nærmeste kollegaer. Jeg har mest lyst til å rope ut. Men drøyer det litt ;) mamma får vite neste gang jeg møter henne. Vil ikke ta det på telefon. Sambo skal på død og liv vente så lenge. Men jeg venter en stund for hans del så får familien hans vite det til jul. Hvorfor skal jeg holde det så hemmelig mot min vilje fordi han vil det?

Akkurat sånn er mannen her Også! Men er nok bare frykten for at noe skal gå galt. Kjenner på den selv.. Men vil helst at nærmeste vet også i tilfelle det skjer noe.. Trenger trøst D, så da tenker jeg at det er bedre at folk vet det..

Akkurat sånn er mannen her Også! Men er nok bare frykten for at noe skal gå galt. Kjenner på den selv.. Men vil helst at nærmeste vet også i tilfelle det skjer noe.. Trenger trøst D, så da tenker jeg at det er bedre at folk vet det..
Jeg forteller ikke det til noen i hans nettverk. Mine fortrolige venninner bestemmer jeg over selv!!

Jeg er idag 7+4 og hittil vet alle besteforeldrene det, onkelen, 2 gode venninner av meg og deres menn.. Har også fortalt det til sjefen min og 3stk på jobben..:-)

Her vet foreldrene våre, de på jobben min samt andre som har lagt to og to sammen og spurt - jeg eier ikke pokerfjes eller evne til å dra en hvit løgn... Så det begynner å bli noen som vet allerede - er 6+1 i dag...

Har vært sykmeldt forrige uke grunnet kvalme, og skal prøve meg på jobb igjen i morgen, og håper på at det går greit...

Jeg er sykemeldt denne uken pga brun utflod, men jobber bare helg..

Når har magesmertene gitt seg hos dere?

Har fortalt det til bestevenninna mi og mannen selvsagt. Ellers måtte jeg fortelle det til sjefen da jeg er ganske grønn og kvalm for tida! Må vel fortelle det til mamma snart, er bare litt usikker på hva hun mener om å få nr 3..
Resten av familien får vel vite det i jula og resten får vite det etter jeg runder 12 uker, dvs om ingen gjetter det først da!

Si du ble litt rar i magen forrige gang du var der :P lykke til :)

Her forteller vi det til jul, tenker jeg. Er 12 uker 19.12 og skal på ultralyd 10.12 :)
Kan jeg spørre deg på om du fikk UL via lege eller skal på sykehuset? Jeg har 1 kontroll 1/12 (10uker) og har bestilt UL hos Volvat i uke 12 men skulle ønske jeg heller fikk UL hos sykehuset Men tilbake til det denne tråden handlet om; jeg har lyst til å fortelle til familien i jula, er 12uker midt i desember

Kan jeg spørre deg på om du fikk UL via lege eller skal på sykehuset? Jeg har 1 kontroll 1/12 (10uker) og har bestilt UL hos Volvat i uke 12 men skulle ønske jeg heller fikk UL hos sykehuset Men tilbake til det denne tråden handlet om; jeg har lyst til å fortelle til familien i jula, er 12uker midt i desember
Jeg har bestilt privat :)

Huff da...Det hørtes ikke noe særlig ut:(

Gullskatt juli12:)
Det har seg sånn at min mor har fått føre seg at eg ikke trenger mer en 2 unger. Å fordi samboeren min er litt oppi alderen så ser di ikke poenget med at vi får flere barn. Så her holder vi det hemmelig så lenge Eg ikke har fått noe mage. Ikke noe kjekt men viss si ikke kan glede seg over vår graviditet så gidder eg ikke dele den med di før eg må.

Vi har fortalt det til en del allerede :p eier ikke pokerfjes jeg heller...

Mine og samboers foreldre (+ min farmor) fikk vite det med en gang. Noe som har resultert i at min mamma (blir deres første barnebarn) ringer eller kommer på besøk nesten hver dag og lurer på hvordan det går med "barnebarnet". Nesten så mye at jeg skulle ønske vi hadde ventet :p

Så har mine nærmeste venninner og mannens nærmeste kompiser fått vite det.

Og mine sjefer (og ett par kolleger), siden jeg ikke kan jobbe i min normale stilling når jeg er gravid.

Alle har tatt det kjempefint og er superstøttende :) jeg syntes det er fint å ha noen å snakke med om alt det rare som skjer og usikkerhetene som rett som det er dukker opp i hodet mitt.

Alle jeg har fortalt det til er mennesker jeg uansett ville fortalt det til om det skulle gå gale. For meg er det den gylne grensen. Hvis jeg ville fortalt om en evt SA uansett, så kan jeg fint fortelle at jeg er gravid :D

I dag skal sjefen få vite det, så spent på reaksjonen selvom jeg vet hun blir glad på mine vegne :)

Her er det bare mannen min som vet :-D jo også apotekdama (bekjent) :-D måtte forklare alt når jeg skulle kjøpe Miniform (er så plaget med luft i magen, og ser ut som jeg er 5 mnd på vei) :-D
Mannen kommer til å fortelle det til en kompis i neste uke, han er skikkelig gira, men jeg kunne ikke fortelle det til noen før julaften, for da skal vi overraske hele familien :-D ♡ Får se om jeg klarer å holde meg så lenge :-D også etter 5.januar til resten av verden, for da er jeg over 12 uker på vei :)

Back
Topp