Hvor store er de...

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Nå? Dere som har vært på ul? I hvilken uke og ca hvor store var de små? :)

Min er ca 1150g og er 28+2 :)
 
Mi var 1070 g i uke 27+5 og 1650 g i uke 30+1.
 
Mi var 1110 gr når jeg var 28+3 på 3D ul :)
 
Såppas ja :eek:
Har hørt om flere som har fått beskjed om liten baby - ut kom en stor baby, og omvendt :p

På den lilla appen står det at i begynnelsen av uke 28 er babyen 1,2 kg. Så vi er vell på gjennomsnittet :)

De forbredet meg på en stor baby ja, de tippet 4,5 kg! Ut kom ei på 3,2 :)
Skal du på flere vekst kontroller?
 
På den lilla appen står det at i begynnelsen av uke 28 er babyen 1,2 kg. Så vi er vell på gjennomsnittet :)

De forbredet meg på en stor baby ja, de tippet 4,5 kg! Ut kom ei på 3,2 :)
Skal du på flere vekst kontroller?

Vi er nok det vil jeg tro ja, med noen prosenter fra eller til :D
Oi, der ser du ja, så feil kan man ta! :)

Nei, blir ikke flere nå som jeg vet, nå får vi ikke sett snuppa før hun er her in real life :eek: spennende! Skal du? :)
 
Vi er nok det vil jeg tro ja, med noen prosenter fra eller til :D
Oi, der ser du ja, så feil kan man ta! :)

Nei, blir ikke flere nå som jeg vet, nå får vi ikke sett snuppa før hun er her in real life :eek: spennende! Skal du? :)

Jeg er på ul hver 3.uke :) de er nøye med å følge med babyen! Så spennende hva de sier neste gang igjen :) sist gang var den på minus siden...

Det er ikke lenge igjen før det kommer juli babyer! :)
 
Jeg er på ul hver 3.uke :) de er nøye med å følge med babyen! Så spennende hva de sier neste gang igjen :) sist gang var den på minus siden...

Det er ikke lenge igjen før det kommer juli babyer! :)

Åja, har du ekstra oppfølgning i svangerskapet? :) Godt at de følger nøye med på bebis <3

Nei, nå er det absolutt ikke lenge igjen! Kjempespennende!!!! :D både gruer og gleder meg, aner ikke hva jeg går til siden jeg er førstegangs :) rimelig spent :D
 
Min var 820g da jeg var 24+2.
De sa ikke noe om over eller under snittet, men UL rapporten jeg fikk viste at jeg "liksom" var 25+4 utifra baby vekt.
(Hadde IVF, så 24+2 stemmer).
Skal måle igjen onsdag 6. :)
 
Jeg er uke 32+0, var på ul igår og da var han 1800 gram hehe! Høres såå mye ut! Men var visst bare 4% over vanlig så var helt innafor heldigvis :p
 
Back
Topp