Hvor skal vi føde ?

Her blir det sykehuset innlandet Kongsvinger. Var der sist, og jeg har ingenting å klage på der:)
 
Det blir vel Haukeland Universitetssjukehus igjen :) Hadde det ikkje vore for fergja hadde eg kanskje prøvd meg på Stord, har høyrd mykje bra om barselavd der. Var veldig fornøyd med sjølve fødeavdelinga på HUS :)
 
Ullevål :) jeg er kjempefornøyd!
 
Skal føde i ABC avdelingen i Ullevål hvis jeg får plass. Har født der to ganger tidligere.

Sniker litt fra oktoberforumet, har du sendt inn søknad og fått svar? Hvor lang tid tok det før du fikk svar? (Kommer kanskje litt an på hvor tidlig man søker?)
 
Bor på Hafslo i indre Sogn ;) heldige du e så kan føde på eit lite sykehus. Eg har født to ganger på Lærdal å hva veldig fornøgd, men siste måtte eg te Førde pga nedlagt fødeavdeling. Men heldig vis kan vi ha barselperioden på Lærdal. Kan føde på Voss og er like langt så til Førde, men eg ska søke om å få keisersnitt denne gangen å da må eg te Førde ☺️
Så gøy :) har budd flere år i Luster ;D
 
Kongsvinger eller ahus :) fødte på ahus med de to første, men har hørt så mye positivt om kongsvinger så ønsker det nå tror jeg :)
 
Sniker litt fra oktoberforumet, har du sendt inn søknad og fått svar? Hvor lang tid tok det før du fikk svar? (Kommer kanskje litt an på hvor tidlig man søker?)
Begge de andre gangene har jeg søkt gjennom Mail og da fikk jeg svar innen noen dager begge gangene. Nå må man sende brev, jeg leverte det direkte til en av jordmødrene der når jeg var 7+6 uker. Jeg har ikke fått svar enda men de sa at det er mer enn nok plass så jeg får nok positivt svar med tanke på mine tidligere fødsler hos dem. Nå er jeg 10+5 jeg venter svar i posten. Det tar lang tid.
De andre gangene søkte jeg med en gang jeg fikk en positiv gravdiitets test.

Men søk så tidlig som mulig, jeg kjenner flere som har ventet med å søke og senere fått avslag fordi det har fylt seg opp.
 
Back
Topp