Hvor skal vi føde ?

Kk I Bergen :)
 
Stavanger universitet sykehus
 
Vist alt går som normalt blir det Voss sykehus på meg. Fødte der forrige gang. Fantastisk plass å være. :)
 
Fødte på Ahus sist, veldig fornøyd! Men siden jeg jobber på Ullevål og skal følges opp der etterhvert, er det lettere å føde der denne gangen :)
Er det noen planer om å innføre lystgassen igjen på Ullevål? :p
 
Er det noen planer om å innføre lystgassen igjen på Ullevål? :p
Det tviler jeg på.. Det er for dårlig ventilasjonssystem der :) jeg fødte på Ahus sist så jeg kunne ha mulighet til lystgass, pr nå er den vel fjernet der også nettopp på grunn av dette. Sånn jeg har forstått er det viktig at den som bruker lystgassen puster i masken, når man ikke gjør det blir det for høye verdier gass i fødestua og det kan påvirke de ansatte ..Jeg hadde god nytte av lystgass sist og syns det er synd å ikke få den muligheten :)
 
Det tviler jeg på.. Det er for dårlig ventilasjonssystem der :) jeg fødte på Ahus sist så jeg kunne ha mulighet til lystgass, pr nå er den vel fjernet der også nettopp på grunn av dette. Sånn jeg har forstått er det viktig at den som bruker lystgassen puster i masken, når man ikke gjør det blir det for høye verdier gass i fødestua og det kan påvirke de ansatte ..Jeg hadde god nytte av lystgass sist og syns det er synd å ikke få den muligheten :)
Jeg hadde lystgass med min første, men hun fikk jeg i utlandet :p Fødte på Ullevål i 2014 og syns det var kjipt å være uten! Veldig leit at det ikke kan investeres i bedre ventilasjonsanlegg på sykehus :eek: Trodde Ahus hadde topp ventilasjonssystem i og med at det er nytt :eek:
 
Tønsberg☺
 
Skal føde i ABC avdelingen i Ullevål hvis jeg får plass. Har født der to ganger tidligere.
 
Back
Topp