Hvor skal vi føde ?

Sykehuset i Telemark - Skien. Har 2 aktuelle sykehus, men var veldig fornøyd der sist.
 
Aner ikke... Bor i Oslo, men er fra Trondheim. Så tror jeg vil føde på St. Olav så jeg har nærmeste familie i nærheten :)
 
slettet
 
Last edited by a moderator:
St. Olavs, som sist :)

Irriterer meg litt over at de har fjernet lystgassen, men satser på en kjapp fødsel slik det var med storesøster;)
 
Ahus :)
 
Ullevål, var der med begge to, superfornøyd selv om det er mange år siden
 
Ble fløyet til Riksen sist pga sf.

Håper jeg får vært på Sykehuset innlandet Lillehammer denne gangen.
 
Sniker fra juli, hvor er du fra? :) jeg tilhører også Førde men skal føde i volda:)
Bor på Hafslo i indre Sogn ;) heldige du e så kan føde på eit lite sykehus. Eg har født to ganger på Lærdal å hva veldig fornøgd, men siste måtte eg te Førde pga nedlagt fødeavdeling. Men heldig vis kan vi ha barselperioden på Lærdal. Kan føde på Voss og er like langt så til Førde, men eg ska søke om å få keisersnitt denne gangen å da må eg te Førde ☺️
 
Jeg skal føde på Norges koseligste fødestue om alt går bra <3 Alta <3 Om det er komplikasjoner e.l. i svangerskapet som tilsier at jeg må føde på ett sykehus så blir det enten Hammerfest eller UNN Tromsø.
 
Jeg skal føde på Norges koseligste fødestue om alt går bra <3 Alta <3 Om det er komplikasjoner e.l. i svangerskapet som tilsier at jeg må føde på ett sykehus så blir det enten Hammerfest eller UNN Tromsø.
Jeg er også fra Alta, ganske likt nick vi to har :) Men jeg vil til UNN denne gang, aldri mer Hammerfest!!! Eller Alta om jeg tørr og den nye senga har kommet :)
 
Står mellom Drammen sykehus og Ringerike sykehus. Heller mest mot Ringerike sykehus etter å ha lest litt erfaringer!
 
Ahus :)
For tredje gang.
 
Jeg er også fra Alta, ganske likt nick vi to har :) Men jeg vil til UNN denne gang, aldri mer Hammerfest!!! Eller Alta om jeg tørr og den nye senga har kommet :)

Hmm...nå ble jeg nysgjerrig ;)

Jeg synes at H.fest var en grei plass å føde...jeg fikk en knallflink og menneskelig jordmor som gjorde fødselen til en lek :)
Men ingenting topper min fødsel i Alta med siste jenta. FOR en HERLIG plass å føde! Jeg beundrer alle jordmødrene der! Kan varmt anbefale Alta fødestue til alle og enhver <3 satser på at det er kommet ny seng til september ;) bare å overføre! ;)
 
Bor på Hafslo i indre Sogn ;) heldige du e så kan føde på eit lite sykehus. Eg har født to ganger på Lærdal å hva veldig fornøgd, men siste måtte eg te Førde pga nedlagt fødeavdeling. Men heldig vis kan vi ha barselperioden på Lærdal. Kan føde på Voss og er like langt så til Førde, men eg ska søke om å få keisersnitt denne gangen å da må eg te Førde ☺️
Ahaa, ja jeg er nærmere nordfjordeid, men der er det kun barsel nå :( fødte første der :) har så dårlig erfaring med førde nå etter forrige svangerskap så nå reiser jeg heller til nabofylket å føder :)
 
SUS- Stavanger Universitetssykehus
 
Back
Topp