Hvor skal dere føde?

Haukeland :) Var veldig fornøyd ved forrige fødsel der :)
 
Fødte på Ahus sist, men var ikke helt fornøyd. Usikker på om jeg skal søke meg et annet sted denne gangen.
 
Skal føde på Ringerike.
 
Kan du fortelle mer om barselhotellet? Får man eget rom? Får man være i fred? :p

Det er som å være på hotell. Du må klare deg for det meste selv, men de kommer innom hvis du ønsker det. Der er det plass til mannen å være også, sånn at dere kan være sammen. Det har vi syntes var koselig. De kommer kanskje innom et par ganger i løpet av dagen/ kvelden (hvis det ikke har forandret seg siden 2012 da). Jeg syntes det var greit, fikk være alene og kunne bli kjent med det nye tilskuddet til familien.
 
Det er som å være på hotell. Du må klare deg for det meste selv, men de kommer innom hvis du ønsker det. Der er det plass til mannen å være også, sånn at dere kan være sammen. Det har vi syntes var koselig. De kommer kanskje innom et par ganger i løpet av dagen/ kvelden (hvis det ikke har forandret seg siden 2012 da). Jeg syntes det var greit, fikk være alene og kunne bli kjent med det nye tilskuddet til familien.
Høres helt fantastisk ut!
 
Blir vel på Haukeland et sted. Noe jeg har litt smålig angst for egentlig da jeg har hørt ekstremt mye negativt om dem.. Kjenner flere som har hatt komplikasjoner pga dårlige rutiner og sure gamle sykepleiere.... Og så har de jo et rykte på seg for å la folk gå litt for lenge på overtid...

Har selv født der, fikk kjempegod oppfølging og veldig fornøyd. Synes rykter jeg hadde hørt var ufortjent.
Hadde hellp og måtte ligge en uke etter fødsel, har ingenting negativt å si om KK.
Var faktisk veldig lite gamle sykepleiere, reagerte faktisk på at jordmødrene og sykepleierne var unge!
 
Uff föda? Kan man inte hoppa över den biten :eek: Men ja det blir väl på det lokala sjukhuset :)
 
Har ikke søkt enda, men tror vi går for Ullevål. Fødte der forrige gang og var fornøyde. Ser Ahus har skrudd av lystgassen, det var eneste grunn til å evnt velge de, så da blir det nok Ullevål.
 
St Olavs :)
 
Blir nok Levanger Sykehus her, fødte der sist også, helt ok :)
 
Stavanger universitetssykehus, blir 2ndre gangen.
 
Back
Topp