Hvor skal dere føde?

fødte på ullevål sist og rimelig misfornøyd med alt for å si det mildt, søker med til ahus nå da jeg har hørt så mye bra , så er det vel det sykehuset jeg egenlig hører til også :)
 
Skien, som sist :)
 
Blir vel på Haukeland et sted. Noe jeg har litt smålig angst for egentlig da jeg har hørt ekstremt mye negativt om dem.. Kjenner flere som har hatt komplikasjoner pga dårlige rutiner og sure gamle sykepleiere.... Og så har de jo et rykte på seg for å la folk gå litt for lenge på overtid...
Samme her, hørt mye negativt men er ikke så mange andre alternativer. Vet om 2 stykker som har født nylig som fikk en veldig fin og god opplevelse på haukeland så kansje det er lysere tider i vente! :)
 
Samme her, hørt mye negativt men er ikke så mange andre alternativer. Vet om 2 stykker som har født nylig som fikk en veldig fin og god opplevelse på haukeland så kansje det er lysere tider i vente! :)

La oss håpe det! :)
Kanskje de har lært litt av all kritikken...
Jeg prøver jo å holde meg positiv.. Men samtidig ser jeg også litt på andre muligheter. :)
 
La oss håpe det! :)
Kanskje de har lært litt av all kritikken...
Jeg prøver jo å holde meg positiv.. Men samtidig ser jeg også litt på andre muligheter. :)


Jeg har født to ganger tidligere på Haukeland i 2011 og 2012 og har ikke noe negativt å komme med:)
 
Ahus. Vært der 2 ganger før og var fornøyd da. Og veldig greit å være på barselhotellet.
 
Enten UNN i Tromsø eller Alta fødestue, tror jeg. Fødte på fødestue sist, og det var kjempe fint, men om det skal ta like lang tid denne gangen vil jeg ha epidural:p

Egentlig må jeg vel til Hammerfest, men får nesten panikk anfall av tanken så håper jeg slipper. De har gjort så mange alvorlige feil med meg opp igjennom at nå tørr jeg ikke nærme meg plassen lengre..
 
Kk på Haukeland ☺️ Fødte der i 2010 også, og min erfaring er super. Tror det er gammelt nytt dette med at det er så forferdelig å føde på Haukeland. Selvsagt kan ting skje, men det kan det alle steder.
 
Jeg fødte på elverum sist gang, og var storfornøyd:) Fantastisk oppfølging hele veien!

Tror det har blitt veldig bra på Elverum, men de hadde dårlig rykte en stund. Men det er ny avd.overlege der nå, hun har nok gjort mye bra. Tror det blir Elverum denne gangen :)
 
Blir vel på Haukeland et sted. Noe jeg har litt smålig angst for egentlig da jeg har hørt ekstremt mye negativt om dem.. Kjenner flere som har hatt komplikasjoner pga dårlige rutiner og sure gamle sykepleiere.... Og så har de jo et rykte på seg for å la folk gå litt for lenge på overtid...
Jeg er veldig fornøyd med Storken på Haukeland altså ;)
 
Jeg fødte på A-hus sist.. Men vi er jo blitt østfoldinger i mellomtiden så blir nok det nye sykehuset på kalles..
 
Back
Topp