Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, hørt mye negativt men er ikke så mange andre alternativer. Vet om 2 stykker som har født nylig som fikk en veldig fin og god opplevelse på haukeland så kansje det er lysere tider i vente!Blir vel på Haukeland et sted. Noe jeg har litt smålig angst for egentlig da jeg har hørt ekstremt mye negativt om dem.. Kjenner flere som har hatt komplikasjoner pga dårlige rutiner og sure gamle sykepleiere.... Og så har de jo et rykte på seg for å la folk gå litt for lenge på overtid...
Samme her, hørt mye negativt men er ikke så mange andre alternativer. Vet om 2 stykker som har født nylig som fikk en veldig fin og god opplevelse på haukeland så kansje det er lysere tider i vente!
Jeg fødte på elverum sist gang, og var storfornøyd Fantastisk oppfølging hele veien!Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil føde på Elverum eller Lillehammer. Fødte på Lillehammer sist, var fornøyd med det, men Elverum er nærmere.
La oss håpe det!
Kanskje de har lært litt av all kritikken...
Jeg prøver jo å holde meg positiv.. Men samtidig ser jeg også litt på andre muligheter.
Jeg har født to ganger tidligere på Haukeland i 2011 og 2012 og har ikke noe negativt å komme med
Alltid godt å høre om noen som har hatt en god opplevelse, hjelper litt påJeg har født to ganger tidligere på Haukeland i 2011 og 2012 og har ikke noe negativt å komme med
Kan du fortelle mer om barselhotellet? Får man eget rom? Får man være i fred?Ahus. Vært der 2 ganger før og var fornøyd da. Og veldig greit å være på barselhotellet.
Jeg fødte på elverum sist gang, og var storfornøyd Fantastisk oppfølging hele veien!
Jeg er veldig fornøyd med Storken på Haukeland altsåBlir vel på Haukeland et sted. Noe jeg har litt smålig angst for egentlig da jeg har hørt ekstremt mye negativt om dem.. Kjenner flere som har hatt komplikasjoner pga dårlige rutiner og sure gamle sykepleiere.... Og så har de jo et rykte på seg for å la folk gå litt for lenge på overtid...