Hvor skal dere føde?

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil føde på Elverum eller Lillehammer. Fødte på Lillehammer sist, var fornøyd med det, men Elverum er nærmere.
 
Jeg regner med det blir Skien, siden det er nærmest, og svigerinna mi har vært fornøyd der.
 
Her blir det nok Ålesund sjukehus, som sist. Ikke det som ligger nærmest, men må føde hvor de har barneavdeling. Pga. diabetesen min, må barnet ligge på obeservasjon første natta.
 
St. Olavs.
 
Har lyst til å føde på ABC-klinikken på Ullevål :)
 
Vet ikke enda, har søkt samme sykehus som sist, men de har endret på "skillene" i år og jeg tilhører et annet sykehus egentlig. Håper jeg få innvilget samme som sist!

Får ikke svar før om 3-4 uker.
 
Blir vel på Haukeland et sted. Noe jeg har litt smålig angst for egentlig da jeg har hørt ekstremt mye negativt om dem.. Kjenner flere som har hatt komplikasjoner pga dårlige rutiner og sure gamle sykepleiere.... Og så har de jo et rykte på seg for å la folk gå litt for lenge på overtid...
 
Ahus på Lørenskog, det var ok sist.
Da fødte jeg på sommeren og det ble født 19 barn til sammen den dagen alene, så det var hektisk.

Tenker det er roligere forhold i mars måned.
 
Blir nok Ahus her også :) Har hørt om litt blandede opplevelser der, men stort sett positive :) Bryr meg ikke så mye om hva andre sier uansett, fødsel og behov under fødsel er vel ganske individuelt... Jeg velger i allfall å være positiv, inntil det motsatte er bevist :)
 
Back
Topp