Så da kan du anbefale Ullevål?Veldig fornøyd med Ullevål sist... Men hører til nye sykehuset på Kalnes, Østfold.. Så må tenke litt før vi bestemmer oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da kan du anbefale Ullevål?Veldig fornøyd med Ullevål sist... Men hører til nye sykehuset på Kalnes, Østfold.. Så må tenke litt før vi bestemmer oss
Jeg fødte på Ahus for 4 år siden. Veldig fint!Ahus regner jeg med
Ahus ;-)Det lurer jeg også på
Ja, jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Ullevål Endte med hastekeisersnitt, men følte meg alltid ivaretatt og aldri redd underveisSå da kan du anbefale Ullevål?
Ja, jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Ullevål Endte med hastekeisersnitt, men følte meg alltid ivaretatt og aldri redd underveis
Fant og ut at det va lite fra nord!
E opprinnelig fra tromsø,men bor i nord troms no..her blir det også UNN tromsø er du fra tromsø frkansen?
Jeg skal føde på Levanger sykehus
Ålesund Er veldig spent denne gangen, dei 2 siste gangene jeg fødte der var det barselhotell Nå er barselhotellet lagt ned, så havner vel på 3 eller 4 mannsrom siden jeg venter nr3... Meget mulig jeg drar for hjem
Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app