Hvor ofte har dere sex? Tips til stillinger?

Her er det ganske så aktiv enda faktisk. Og han heller ikke så store problemer med at han ligger oppå. Så det blir litt av alt egentlig. ;) Viktig med sex så man føler seg litt vel. :-D
 
Tror jeg er blitt jomfru igjen jeg... :p
Haha samme her!


Spørsmål! Lillemor ligger jo med hodet i bekkenet og kunne ta på hodet hennes så dypt lå a. Er det ikke da litt ekkelt å ha sex liksom? :p vil jo ikke poke henne i hodet heller hahaha!!!
 
Haha samme her!


Spørsmål! Lillemor ligger jo med hodet i bekkenet og kunne ta på hodet hennes så dypt lå a. Er det ikke da litt ekkelt å ha sex liksom? :p vil jo ikke poke henne i hodet heller hahaha!!!

Haha, får hilse på pappa'n sin da :p

Det er mannens store mareritt her :p Så greit at vi har forbud i noen uker til :p
 
Haha samme her!


Spørsmål! Lillemor ligger jo med hodet i bekkenet og kunne ta på hodet hennes så dypt lå a. Er det ikke da litt ekkelt å ha sex liksom? :p vil jo ikke poke henne i hodet heller hahaha!!!
Leste i siste Babydrøm at det er helt umulig at babyen kjenner noe til det. :)
 
Jeg har liten sexlyst, men prøver fortsatt å oppmuntre ham, for jeg vet at han har behov. Han klarer ikke å slappe av når vi har sex, for han er så redd for babyen og blir redd når jeg får kynnere. Det ender alltid med at han mister ereksjonen. :(
 
Veldig lite.. Har mye nedpress, kynnere og er veldig hoven nedentil, så sex er det siste som frister akkurat da. Klarer heller ikke å være helt i modus når jeg kjenner baby bevege seg så mye i magen :p..
 
Veldig sjeldent. Men det er mest fordi det gjør vondt i kroppen og må tisse hele tiden. Egentlig er sexlysten ganske stor for øyeblikket :p Men når vi først har det så er det best å være øverst. Får ikke puste om jeg ligger hvertfall.
 
Her blir det ikke så ofte som ønskelig. Jeg har 1cm åpning og myye nedpress og kynnere, som ofte blir verre etter sex, men vi har ikke lagt sexlivet helt på hylla for det altså. Trossalt :) Den beste stillingen er at han ligger bak meg, ellers fungerer misjonær fint, men da sitter han mer på knærne :)
 
1 uke og 2 dager igjen til vi kan hoppe i høyet igjen...
Må innrømme det skal bli noe greit å få igjen litt av gleden :p
 
Kjenner at etter onsdagens sengekos, er jeg mer eller mindre "ferdig" med sex frem til etter fødsel desverre.. SÅ hinsides vondt, hovent kynnere og nedpress... to dager etter, og fortsatt vondt å tisse, fortsatt altfor hoven, og ubehagelig uansett hva jeg gjør... Men vi får skje.... Skjer det et lite mirakel kan det jo hende det blir noe mer... :p
 
Back
Topp