Hvor ofte har dere sex? Tips til stillinger?

En tråd i 'Februar 2016' startet av Bkno1922872, 8 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP

Jeg teller ned til mandag jeg..
    Selv om de ikke stoppet fødsel etter 33+0 nå, så gjelder forbudet frem til 34+0... Og det er til mandag!

:p

• Liker Liker x 3
  2. mamma_til_snart_3 Elsker forumet

Haha samma her! Men her er det til neste lørdag! :p

• Liker Liker x 1
  3. Vinterbarn16 Gift med forumet It's gonna be May 2019 Februarlykke 2016

Fungerte veldig fint å ligge i skje her, alt annet har bare vært vondt, føler kanskje ikke det er like intimt, men vi koser først :)

4. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Sex nå var jo bare så kjedelig :p opplever så mye nedpress så er jo helt nummen i underetasjen. Måtte virkelig jobbe for å føle noe i det hele tatt :p veldig fornøyd mann da.

• Liker Liker x 2
  5. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Jeg har bare gitt opp hele sexen jeg. Gjør kjempevondt, er jo så hoven. Og så tenker jeg at det er jammen bra det gjør vondt av en tissefant, når en hel baby skal ut gjennom der. :rolleyes:
    Jaja, mannen er fornøyd da, hjelper han på andre måter. :p

6. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Hahaha! Tissefanten skal inn da! Og babyen skal ut, og da er utgangsdøren litt større heldigvis! :p
    Nei Gud sex er kjedelig ass. Hahahaha!

7. mamma_til_snart_3 Elsker forumet

Hehe :p

8. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Hahaha! Ja, det håper jeg virkelig! Ikke snakk om at jeg gidder å føde, hvis det skal være som dette! :p

9. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Nei da streiker jeg og kniper igjen til de får henne ut via KS:p makan man skal gjennom liksom.

Sykt med kynnere i hele dag også, så neste gang skal jeg ha sex sent på kvelden i så tilfelle! Så kan jeg sove bort kynnerne!:p

10. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Tenker neste gang jeg har ordentlig sex, er etter uke 37. Så da kommer jeg nok til å håpe at kynnerne går over i rier. :p

11. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Ja en gang i mnd får holde:p Hehe! Var koselig med nærheten da, og mannen var flink som alltid. Synd det er så hovent overalt :p

12. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Ja, syns også det var fint med kroppskontakt i grunnen. Alternativene er liksom ikke like koselige. Strictly business. :p

• Liker Liker x 1
  13. Karma27 Forumet er livet

Hvis ikke hovenhøna er skyldig, så er mannen full av mænflu, så.. :p

• Liker Liker x 1
  14. ØnskemammaFeb16 Forelsket i forumet

Her er sexlivet ganske så fantastisk altså. Synes nærhet nå er helt fantastisk. Funker fortsatt med de aller fleste stillinger, så her har samboeren begynt å nesten grue seg til jeg ikke er gravid lenger... :D

• Liker Liker x 1
  15. Bettemor 78 Andre møte med forumet

Har en samboer som ikke klarer tanken på sex. Så her har vi ikke hatt noe siden uke 5. Han blir kvalm av tanken sier han.

16. Okt13feb16 Oktober -13 <3 Oktobermirakler 2013

Her er det labert ja. Hovenhøne og masse kynnere setter en stopper for det. Vi får se om det kan bli noe mer nærmere termin (med en baktanke;) )

17. Parmadilien April 2013's alvemamma ♥♥♥ VIP

Men jøss!! :-O Hvorfor det!?!?!

18. Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP

Kynnere, nedpress og pøbelunge får bare være i kveld! Nå har det vært tørt i laaaaang tid og vi fikk all clear i dag...
    Zumzumzuuuum! ;) :p

• Liker Liker x 1
  19. Bettemor 78 Andre møte med forumet

Han er redd for å skade den lille.

20. mamma_til_snart_3 Elsker forumet

Hehe... åssen gikk det? ;-) Hihi

Del denne siden