Hvor ofte har dere sex? Tips til stillinger?

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Skjønner hva som foregår når det er rolig på forumet neste mnd.... Noen føder, andre har seg sånn at de kan føde :p resterende venter med sine bebiser på oppdateringer :p
Også har du meg, som sitter å spiser popcorn og venter på oppdateringer fra disse fødekanonene her inne mens februar går over til mars:p

ØnskemammaFeb16

Forelsket i forumet
For en fantastisk lesning!! :p Fikk meg en god latter her nå. Her har det ikke vært tørke for å si det sånn. Vært oppe i 3 ganger på det meste en dag forrige helg. ;) Mannen klager bare litt fordi han sklir av magen sier han. :D

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Nettopp :p

Det værste er jo at det er ikke tull engang. Uansett hvor ubehagelig det egentlig kan være, så er den dosa liksom litt kjekk også :p
Prostaglandiner er hovedvirkestoffet i stikkpillene man får ved indusering. Det er mye sterkere konsentrasjoner i sæd enn i stikkpillene. Bare husk at man bør ligge en stund med det oppi der slik at det får soaket litt :p

Itillegg når man får orgasme, frigjør kroppen oksytocin, som brukes i dryppet for å sette igang fødsel. Hvis ikke orgasme er mulig å oppnå, kan man gni og massere brystvortene for det frigjør det samme stoffet :p
Nå vart mannen veldig skeptisk til sex her :p jeg der imot er meget klar etter ca 7 mnd uten en eneste bit av penis i meg! :eek: :p
men han sier at puppe kniping kan utløse så masse hormoner det vil, han vil ikke slutte med det :p

loolah

Gift med forumet
Hmm. Dårlig med sånt her:) men tenker å prøve å få det i gang i alle fall etter uke 37;p

Frk.Lene

Flørter med forumet
Februarlykke 2016
Woop woop! Sexlysta er tilbake :D Egentlig hele tida.. Mannen er superfornøyd, men er livredd for å ødelegge ungen :rolleyes:

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Tror sex livet er over for denne gang selv om vi begge to har lyst men er jo praktisk umulig nå nesten :p Mannen får iallefall ikke puste så veldig bra med en hvalross oppå seg ! Ha ha ha og babyen sparker jo så at det er veldig vanskelig å tenke på noe annet.. Sååå heei sølibat :eek:

Topp