Hvor ofte har dere sex? Tips til stillinger?

En tråd i 'Februar 2016' startet av Bkno1922872, 8 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ØnskemammaFeb16 Forelsket i forumet

Her er det ganske så aktiv enda faktisk. Og han heller ikke så store problemer med at han ligger oppå. Så det blir litt av alt egentlig. ;) Viktig med sex så man føler seg litt vel. :-D

2. perla83 Forelsket i forumet Julibarna 2019

Samme som oss dette :) Jeg sliter pga bekkenet :(

3. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Haha samme her!

Spørsmål! Lillemor ligger jo med hodet i bekkenet og kunne ta på hodet hennes så dypt lå a. Er det ikke da litt ekkelt å ha sex liksom? :p vil jo ikke poke henne i hodet heller hahaha!!!

• Liker Liker x 2
  4. Karma27 Forumet er livet

*poke poke poke* :p

5. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Æææææ hahaha! Uff!

• Liker Liker x 1
  6. Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP

Haha, får hilse på pappa'n sin da :p

Det er mannens store mareritt her :p Så greit at vi har forbud i noen uker til :p

7. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Her også! Men er det reelt? Tør ikke spørre jordmor liksom hahahahaha!

8. Leste i siste Babydrøm at det er helt umulig at babyen kjenner noe til det. :)

9. Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP

Neida, ingen fare for det :)

10. Påsan Flørter med forumet

Jeg har liten sexlyst, men prøver fortsatt å oppmuntre ham, for jeg vet at han har behov. Han klarer ikke å slappe av når vi har sex, for han er så redd for babyen og blir redd når jeg får kynnere. Det ender alltid med at han mister ereksjonen. :(

11. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Puh, kanskje jeg må voldta mannen da! Han er jo livredd for å trå til etter den infoen der:p
    Herlig! Det er da enda godt!

• Liker Liker x 1
  12. KariKanin Elsker forumet

Blir mest blowjobs

13. Tilla91 Betatt av forumet Februarlykke 2016

Veldig lite.. Har mye nedpress, kynnere og er veldig hoven nedentil, så sex er det siste som frister akkurat da. Klarer heller ikke å være helt i modus når jeg kjenner baby bevege seg så mye i magen :p..

14. ToTette Elsker forumet Februarlykke 2016

Veldig sjeldent. Men det er mest fordi det gjør vondt i kroppen og må tisse hele tiden. Egentlig er sexlysten ganske stor for øyeblikket :p Men når vi først har det så er det best å være øverst. Får ikke puste om jeg ligger hvertfall.

15. mamma_til_snart_3 Elsker forumet

Nå er det bare 14 dager igjen til vi får "lov" til å ha sex igjen! Må si jeg gleder meg :p vært 8 uker uten nå!

16. M* Forumet er livet VIP

Her blir det ikke så ofte som ønskelig. Jeg har 1cm åpning og myye nedpress og kynnere, som ofte blir verre etter sex, men vi har ikke lagt sexlivet helt på hylla for det altså. Trossalt :) Den beste stillingen er at han ligger bak meg, ellers fungerer misjonær fint, men da sitter han mer på knærne :)

17. Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP

1 uke og 2 dager igjen til vi kan hoppe i høyet igjen...
    Må innrømme det skal bli noe greit å få igjen litt av gleden :p

18. mamma_til_snart_3 Elsker forumet

Da er det "bare" en uke igjen til vi kan danse litt i senga igjen her :p Gleder meg! ;)

19. razika Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum

Hehe, han klarer vel ikke å få tissen igjennom mormunnen, så ingen fare! :p

• Liker Liker x 1
  20. Parmadilien April 2013's alvemamma ♥♥♥ VIP

Kjenner at etter onsdagens sengekos, er jeg mer eller mindre "ferdig" med sex frem til etter fødsel desverre.. SÅ hinsides vondt, hovent kynnere og nedpress... to dager etter, og fortsatt vondt å tisse, fortsatt altfor hoven, og ubehagelig uansett hva jeg gjør... Men vi får skje.... Skjer det et lite mirakel kan det jo hende det blir noe mer... :p

Del denne siden