Hvor ofte har dere sex? Tips til stillinger?

Skjønner hva som foregår når det er rolig på forumet neste mnd.... Noen føder, andre har seg sånn at de kan føde :p resterende venter med sine bebiser på oppdateringer :p
Også har du meg, som sitter å spiser popcorn og venter på oppdateringer fra disse fødekanonene her inne mens februar går over til mars:p
 
For en fantastisk lesning!! :p Fikk meg en god latter her nå. Her har det ikke vært tørke for å si det sånn. Vært oppe i 3 ganger på det meste en dag forrige helg. ;) Mannen klager bare litt fordi han sklir av magen sier han. :D
 
Nettopp :p

Det værste er jo at det er ikke tull engang. Uansett hvor ubehagelig det egentlig kan være, så er den dosa liksom litt kjekk også :p
Prostaglandiner er hovedvirkestoffet i stikkpillene man får ved indusering. Det er mye sterkere konsentrasjoner i sæd enn i stikkpillene. Bare husk at man bør ligge en stund med det oppi der slik at det får soaket litt :p

Itillegg når man får orgasme, frigjør kroppen oksytocin, som brukes i dryppet for å sette igang fødsel. Hvis ikke orgasme er mulig å oppnå, kan man gni og massere brystvortene for det frigjør det samme stoffet :p
Nå vart mannen veldig skeptisk til sex her :p jeg der imot er meget klar etter ca 7 mnd uten en eneste bit av penis i meg! :eek: :p
men han sier at puppe kniping kan utløse så masse hormoner det vil, han vil ikke slutte med det :p
 
Hmm. Dårlig med sånt her:) men tenker å prøve å få det i gang i alle fall etter uke 37;p
 
Woop woop! Sexlysta er tilbake :D Egentlig hele tida.. Mannen er superfornøyd, men er livredd for å ødelegge ungen :rolleyes:
 
Tror sex livet er over for denne gang selv om vi begge to har lyst men er jo praktisk umulig nå nesten :p Mannen får iallefall ikke puste så veldig bra med en hvalross oppå seg ! Ha ha ha og babyen sparker jo så at det er veldig vanskelig å tenke på noe annet.. Sååå heei sølibat :eek:
 
Back
Topp