Hvor ofte får dere til frisøren?

M

My heart

Guest
Jeg går kanskje hver 4 mnd eller sjeldnere

Var hos frisøren i dag. Deilig å få bort slitte tupper, og litt nye striper i håret
 
Last edited by a moderator:
1 gang i året
 
Hmm, prøver å komme meg dit før 17 mai hvert år. Men er ikke alltid jeg lykkes..
 
Da har du kanskje langt hår? Jeg har skulderlangt, og føler meg ganske ukomfortabelt om det blir for langt

Klipper det kort hver gang jeg orker å bruke penger på frisør, og så vokser det slik det vil frem til neste gang igjen.
 
Ca 1 gang i året. Blir fort til at jeg prioriterer andre ting. Klipper det ganske kort hver gang sånn at det ikke gjør noe om det vokser litt
 
Klipper det kort hver gang jeg orker å bruke penger på frisør, og så vokser det slik det vil frem til neste gang igjen.

Lurt! Det er ganske dyrt med frisør.
Jeg betaler 700 kr for klipp og stripe hos ei venninne som har salong hjemme..
hvis jeg skulle gjort det samme hos en vanlig frisør hadde jeg betalt det dobbelte, minst..
 
2 ganger pr år, før jul og før 17.mai. Alltid :p
 
Var i oktober 17 fordi det var i veien ved nattamming. Før det var det fem år siden. Klipper det alltid kortisj og gror det langt. Tenker å klippe meg igjen i slutten av april nå så det er klart til lillemor kommer
 
Er visst flink til å spare penger på hårpleie. :hilarious: Kan fint gå et år og nærmere to mellom hver gang. Og ingen frisør vasker håret mitt eller noe annet, bare klipper :cat:
 
Hver 6.-8. uke. Bestiller ny time hver gang jeg er der. Dyrt ja, men må se ordentlig ut på håret.
 
Back
Topp