Hvor mye opp i vekt til nå

31+0 i dag og har gått opp 700 gram sist uke :)
 
Uke 33+2 og opp 11 kilo... Håper det stagnerer litt nå...
 
34+6, og opp 11 kg. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
34+0 og opp mellom 7,5-8 kg til nå....
 
Skal til jordmor neste uke så skal veie meg da. Gruer meg :(
 
For meg er vekta bare et tall, så stresser ikke med det i det hele tatt. 35+1 og ca. 9 kg over startvekt. :) Bare koser meg, jeg. Stapper innpå alt jeg ikke burde, for å si det sånn. :p
 
Her sliter jeg enda med å gå opp.
Ifølge papirene har jeg tatt igjen 3 av de 7 kg jeg mistet, men siste vekt er gjort med klær og full mage.
Jeg har tatt igjen 2 av 7.2 kg jeg mistet. Dvs mindre enn hva babyen bør veie nå og ekstra blod, fostervann og morkake..
Da veier jeg lite i egenvekt. :/
 
Regnet på det og baby, blod og alt det der bør hos meg være 5.3 kg ca. (Har ikke regnet med vann i kroppen og større pupper)
Da har jeg reelt mistet 10 kg siden siste mens. :(
 
Er 36+1 i dag og opp 8 kg fra startvekt...
 
37+3 og opp 12 kg :)
 
jeg er 34+5 og gått opp ca 17 kg. Jeg har aldri hatt fast vekt, +/- 5 kg var hele tiden. Men første gutten gikk jeg opp over 30 kg. Men blitt kvitt disse. Nå spiser jeg ikke så mye, stresser meg pga vekta, men går opp uansett :( Folk rundt synes at jeg ikke blitt stor - kun magen :)
 
35+2 og opp ca 9-10 kg. Har mye finere mage nå enn sist, da la jeg på meg mye vann og det rant heldigvis bort i rekordfart. Tror ikke det er mye fett denne gangen heller, siden jeg har spydd hele veien og sliter egentlig med å spise nok. Er uansett ikke bekymret bare fødsel og alt går bra.
 
Back
Topp