Hvor mye opp i vekt til nå

Vekta i morrest sier jeg har lagt på meg et helt kilo på en uke. Spiste mye salt mat i helga. :p
 
37+6 og opp 12 kg
 
34+6 og har gått opp 25 kg :S
 
39+3 og 17 kg. Skal bli godt å bli kvitt litt igjen snart!:)
 
6 kg på sist kontroll på torsdag :) stooooor forandring fra32 if lrste svangerskap og 15 i andre svangerskap.
 
35+6 å opp 14 kg :-s håper det ikke blir så mye mer :p
 
Opp en kg på en uke nå, fått hobittføtter (uten hår vel og merke) så det er nok bare vann. Like greit at det er kontroll på onsdag!
 
Her går det fort opp nå ja [emoji19] er 36+3 og har gått opp 3 kg på like mange uker. Iiiih. 14 kg totalt....
 
38+2 og opp 15 kg.
 
Er 27+5 i dag og lagt på meg 16 kg. Ikke så mye som fryktet da både mamman min og storesøster la på seg godt over 20 kg med første.
 
38+0 og har lagt på meg rett under 9 kg til nå. Stort sett på magen, men merker jo trusene er litt mindre å ;) synes også kanskje ansiktet er blitt litt fyldigere siste uka.....
 
39+2 opp 14 kg. Det var målet å holde meg til 14kg, så nå må bare frøkna komme.. hvis ikke må jeg slutte med sjokolade og begynne å gå turer igjen :p
 
38+0 og har lagt på meg rett under 9 kg til nå. Stort sett på magen, men merker jo trusene er litt mindre å ;) synes også kanskje ansiktet er blitt litt fyldigere siste uka.....
Fødeansikt kanskje ??? :D
 
39+2 opp 14 kg. Det var målet å holde meg til 14kg, så nå må bare frøkna komme.. hvis ikke må jeg slutte med sjokolade og begynne å gå turer igjen :p
Samme som meg det ;) planen er å holde meg under 14 og har nå gått opp 11/12kg, er 36uker! kjenner det blir knapt :p
 
Ja er det noe med at en blir litt rundere når det nærmer seg??

I såfall lov å håpe men lite annet som tyder på det ;)
Ja, venninna mi "hovnet" litt opp i ansiktet og fikk litt bredere nese og fyldigere lepper en uke før fødsel :) jeg husker jeg holdt på å le når jeg møtte henne, men turte ikke si noe stakkars! Kommenterte heller hvor flott hun så ut ;)
 
Ca. 9 kg. til nå 38+3 Holder seg på mage og boobs og litt lår da... Kun litt vann i fingre og tær om kvelden heldigvis.
 
Back
Topp