Hvor mye kunne du betalt for en jakke til barnet ditt?

5500kr brukar eg ikkje på meg sjølv ein gong! Slike dyre varer, pleier eg å kjøpe når det er lagerutsalg, blandt anna på Salomon i Sandvika. Kan få 5000kr dyre jakker til knappe 1000kr.
Barn vokser så fort og det hyppig utskifting av kle! Kan bruka ein 800kr(?) på eit sett vil eg tru.

jeg har jakkene mye lengre enn 3 år, så da innvesterer jeg i litt dyrere jakker til meg . Synes som deg at det er greit når man har de over flere år
Har de mye lenger enn tre år jeg og altså, mente at jeg kjøper kanskje i snitt en jakke hvert 3.år, ikkr bytter ut. Har noen å velge mellom, ukike tykkelser og til ulikt bruk liksom :p

Dyreste jeg har kjøpt tror jeg kostet 6-700 opprinnelig, men jeg kjøpte på salg, da.
Dyreste jeg har kjøpt til fullpris kostet 400, tror jeg.
Er glad i salg. ;)

Kjenner at jeg kvier meg for å legge mer enn 500 på en jakke han vanligvis bare bruker en sesong.
Hadde jeg hatt en aktiv friluftsunge og/eller bodd et sted i landet mer utsatt for vær og vind, så hadde det vært noe litt annet - men jeg har en stuegris av en Osloboer. :p

Jeg var inom en nettbutikk som hadde jakker til små barn til 5500 kr, helt sykt spør du meg. Hadde aldri i verden betalt så mye for en jakke til meg selv engang.

Hvor går din grense på hva du er villig til å betale ?

5500 kroner??? norske kroner??? erru spinnvill??? Altdi i verden!!!!!

500kr er grensen for hva jeg selv kjøper for til ungene når det kommer til jakke, men vi har ønsket slike dyrere ting til jul og gjerne også slått oss sammen med andre hvis det koster mer. Og heldigvis har jeg tre gutter slik at de kan arve av hverandre. Synes det er drøyt at en jakke til 1000kr kan brukes en sesong før det er for smått, så det legitimerer det når jeg vet det kan brukes av flere :p

Brukt 8000kr på min jakke. Liker ikke å fryse! Kunne brukt 1000kr på jakkene til barna og solgt de på finn når de vokse ut av de
Wooow :p tror aldri jeg har sett en jakke til den prisen engang!! Jeg eier vel heller ingenting i den prisklassen, foruten om huset mitt ;) Jeg må bare si at jeg betalte 500,-(med rabatt, kostet 799,-) for min vinterjakke fra Cubus, og fryser heller ikke ;) men skjønner folk kjøper slikt altså, hvis man har råd! :)

5500 er uaktuelt uansett alder. Eldste sin dyreste jakke kostet vel 600.

Wooow :p tror aldri jeg har sett en jakke til den prisen engang!! Jeg eier vel heller ingenting i den prisklassen, foruten om huset mitt ;) Jeg må bare si at jeg betalte 500,-(med rabatt, kostet 799,-) for min vinterjakke fra Cubus, og fryser heller ikke ;) men skjønner folk kjøper slikt altså, hvis man har råd! :)
canada goose og parajumpers koster så mye vet jeg.

Kunne fint ha brukt den summen for å kjøpe en til meg og jeg virkelig syntes den var verdt det! Jakken til jenta kostet 800-900kr :) men hun har en kåpe som koster 1500kr på salg, fikk av farmor :)

Rundt 500 kr kan jeg bruke, men ikke mer. Er gode jakker å få tak i til den prisen :) Hadde ikke vurdert jakke til meg selv til den prisen heller.

Er mange slike jakker og de kan virkelig ikke sammenlignes med Cubus, hm og lidex. De er ikke i nærheten av like varme og kvalitet.
Jeg har for første gang investert i en dyr jakke og lurer nå på hvorfor jeg ikke har gjort det før :p
Isteden for å kjøpe meg en jakke til 700-800 kroner som er utslitt etter ett år har jeg nå en jakke som varer år etter og er også like moteriktig år etter år :)

Er mange slike jakker og de kan virkelig ikke sammenlignes med Cubus, hm og lidex. De er ikke i nærheten av like varme og kvalitet.
Jeg har for første gang investert i en dyr jakke og lurer nå på hvorfor jeg ikke har gjort det før :p
Isteden for å kjøpe meg en jakke til 700-800 kroner som er utslitt etter ett år har jeg nå en jakke som varer år etter og er også like moteriktig år etter år :)
Ja det kan godt være kvaliteten er annerledes! Og det håper jeg jo også mtp på prisen. :p Men det er altså tredje året jeg bruker min nå og enn så lenge er den fortsatt helt fin :)

Fy fader 5500.... tror folk er gale je. 500 for ei jakke er absolutt max. Men kan gi mere for dress

Ja det kan godt være kvaliteten er annerledes! Og det håper jeg jo også mtp på prisen. :p Men det er altså tredje året jeg bruker min nå og enn så lenge er den fortsatt helt fin :)

Jeg kommer aldri til å bruke jakker kjøpt på Cubus, lindex osv mer enn ett år. Her ramler det av knapper, tråder henger ut og mange av de nupper osv. Så hvert år har jeg kjøpt meg ny jakke! Og det blir dyrt i lengden det også, dessuten har ingen av de holdt varmen like godt!
Kjøpte meg en dunjakke engang til 1000, jeg så ut som en stor fjær hver gang jeg tok av meg jakken. Klagde og fikk ny og den var like forferdelig.
Så kvalitet har mye å si!
Det er nå deilig å være ute med ungene og ikke fryse ett sted :D
Nå er vi mennesker forskjellige også, jeg fryser bare jeg ser gradestokken går under +10 grader:p mens noen går i tskjorte selv om gradestokken er på minus siden.
Jeg ser også litt på hvor den har blitt produsert, av hva, hvor kommer dunen fra, er det pels osv.
Hm og Cubus er jo billigere av flere grunner :)

Når de blir eldre bruker gjerne todelt dress, og der er ofte jakker over 500 på full pris av tilsvarende kvalitet som jeg har kjøpt en dresser, så da kjøper jeg jakke sånn altså.

Jeg har north face parkas, den holder med god og varm (eg er frysepinn), den koster halve prisen av canada goose, men holder er enn nok for meg. Jeg svetter skikkelig om jeg har den på om det er varmere enn ti minus.
Om jeg skulle på et sted hvor det var 40 minus kan det hende jeg hadde trengt canada goose, men til vanlig vær her holder det med billigere jakker ja.

Back
Topp