Maks 600kr tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de mye lenger enn tre år jeg og altså, mente at jeg kjøper kanskje i snitt en jakke hvert 3.år, ikkr bytter ut. Har noen å velge mellom, ukike tykkelser og til ulikt bruk liksomjeg har jakkene mye lengre enn 3 år, så da innvesterer jeg i litt dyrere jakker til meg . Synes som deg at det er greit når man har de over flere år
Jeg var inom en nettbutikk som hadde jakker til små barn til 5500 kr, helt sykt spør du meg. Hadde aldri i verden betalt så mye for en jakke til meg selv engang.
Hvor går din grense på hva du er villig til å betale ?
Hehe, jeg er spinnvill, men ikke så spinnvill nei5500 kroner??? norske kroner??? erru spinnvill??? Altdi i verden!!!!!
WooowBrukt 8000kr på min jakke. Liker ikke å fryse! Kunne brukt 1000kr på jakkene til barna og solgt de på finn når de vokse ut av de
canada goose og parajumpers koster så mye vet jeg.Wooowtror aldri jeg har sett en jakke til den prisen engang!! Jeg eier vel heller ingenting i den prisklassen, foruten om huset mitt
Jeg må bare si at jeg betalte 500,-(med rabatt, kostet 799,-) for min vinterjakke fra Cubus, og fryser heller ikke
men skjønner folk kjøper slikt altså, hvis man har råd!
![]()
Wooowtror aldri jeg har sett en jakke til den prisen engang!! Jeg eier vel heller ingenting i den prisklassen, foruten om huset mitt
Jeg må bare si at jeg betalte 500,-(med rabatt, kostet 799,-) for min vinterjakke fra Cubus, og fryser heller ikke
men skjønner folk kjøper slikt altså, hvis man har råd!
![]()
Ja det kan godt være kvaliteten er annerledes! Og det håper jeg jo også mtp på prisen.Er mange slike jakker og de kan virkelig ikke sammenlignes med Cubus, hm og lidex. De er ikke i nærheten av like varme og kvalitet.
Jeg har for første gang investert i en dyr jakke og lurer nå på hvorfor jeg ikke har gjort det før
Isteden for å kjøpe meg en jakke til 700-800 kroner som er utslitt etter ett år har jeg nå en jakke som varer år etter og er også like moteriktig år etter år![]()
Ja det kan godt være kvaliteten er annerledes! Og det håper jeg jo også mtp på prisen.Men det er altså tredje året jeg bruker min nå og enn så lenge er den fortsatt helt fin
![]()
Jeg har north face parkas, den holder med god og varm (eg er frysepinn), den koster halve prisen av canada goose, men holder er enn nok for meg. Jeg svetter skikkelig om jeg har den på om det er varmere enn ti minus.Ja det kan godt være kvaliteten er annerledes! Og det håper jeg jo også mtp på prisen.Men det er altså tredje året jeg bruker min nå og enn så lenge er den fortsatt helt fin
![]()
canada goose og parajumpers koster så mye vet jeg.