Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.Synes 500 er max, heller mindre enn det. Kan kjøpe en som egentlig er dyrere hvis det er salg![]()
Det må man nok,jeg kjøper alt på salg,men fullpris hadde uansett ingen av jakkenw kostet mer enn 2000. Å de holder mer enn nok.har ikke satt meg noe grense, kjøper gode, vanntette,slitesterke jakker som ungen ikke fryser i, og da må man kanskje betale litt mer enn 200 kr etter min erfaring..
Men har man virkelig behov for jakker til 5-6000, er de så mye bedre enn de til 2000?Kjøpte til tvillingene til jul. Koster 1799 for mounten hard wear dun jakker. Kommer Ann på behovet
jeg har jakkene mye lengre enn 3 år, så da innvesterer jeg i litt dyrere jakker til meg . Synes som deg at det er greit når man har de over flere årRundt 1000kr tenker jeg er mer enn nok for en barnejakke. Litt annerledes med jakker til meg selv, ser det mer som en investering. Har to bergans dunjakker og hatt de i mange år. Helt greit å bruke 3000 på en jakke når jeg kjøper ny maks hvert 3. År.