Hvor mye kunne du betalt for en jakke til barnet ditt?

Aldri i verden om jeg hadde brukt så mye. Ikke til meg selv heller.

Kjøper til rundt 500kr. Litt mer til kvalitetsklær. Kjøper gjerne på salg.

Nå slipper jeg å ta stilling til dette på noen år, men sålenge både jeg og pappaen har et par jakker til 6500 og 8000kr hver kommer jeg nok til å punge ut om ungen ønsker seg en dyr jakke, men det blir nok ikke spørsmål før rundt ungdomsskolealder. Men kjøper heller jakker til god kvalitet som kan selges eller arves videre igjen, enn billige jakker fra Cubus, Hm osv :) min erfaring det er at det går i stykker fort!

En gang når jeg hadde regnet en bitte liten baby, kjøpte jeg ei jakke på Cubus under teorien om at "str 80 passer sikkert en gang " sluttsalg 30 kroner.

Den holder til to år for ham om en sesong eller to til fetteren, og er fortsatt brukbar...

Men altså, sånn til litt større unger kjøpe jeg gjerne kaxs (kapp ahl sitt) eller noe reflex eller dresser fra reima. Det koster jo litt. Eldre enn det vet jeg ikke, men 5500, nei.

500 maks men har faktisk ikke betalt mer en 350 til nå... ene året kjøpte jeg Parkas vinterjakke fra cubus på sluttsalg.. og den var stor og god i størrelsen og passa2 år !!! den betalte jeg kun 50 kr for :P åsså den han har nå koster vell 4-5 hundre men den har jeg arvet .. kjempe fornøyd ;) men gutten min bruker mer dress en jakke når vi er ute ;)

Brukt 8000kr på min jakke. Liker ikke å fryse! Kunne brukt 1000kr på jakkene til barna og solgt de på finn når de vokse ut av de

Har brukt 1500 kroner på en dunjakke fra Bergans til barnet mitt, men ville aldri betalt 5000 for en jakke til henne så lenge hun går i barnehagen.

Har kjøpt bergans til litt under 1500, og der går vel grensa for min del :-)

har ikke satt meg noe grense, kjøper gode, vanntette,slitesterke jakker som ungen ikke fryser i, og da må man kanskje betale litt mer enn 200 kr etter min erfaring..

Syke priser enkelte steder. Jeg hadde nok max brukt 500 på vanlige jakker. Hadde det vært en skikkelig kvalitetsjakke barnet kunne hatt flere år ville jeg brukt opp til 1000,-

Skal MYE til for at jeg betaler over 500,- for ei jakke til mini. Kvaliteten er ikke noe å si på, men vil ikke bruke mye penger på noe som bare blir brukt 1-2 vintre. Til meg selv bruker jeg mer. Den dyreste var vel rundt 2500,- på salg, men så har jeg hatt den siden jeg var 16 år, og nå er jeg 23. Så da bruker jeg heller litt ekstra så får jeg kvalitet som holder år etter år :)

Kan godt bruke mellom 500-2000 på vind eller dunjakke. Da vil jeg ha skikkelig kvalitet som holder, men andre jakker/kåper som brukes koster sjeldent over 500 :-)

har ikke satt meg noe grense, kjøper gode, vanntette,slitesterke jakker som ungen ikke fryser i, og da må man kanskje betale litt mer enn 200 kr etter min erfaring..
Det må man nok,jeg kjøper alt på salg,men fullpris hadde uansett ingen av jakkenw kostet mer enn 2000. Å de holder mer enn nok.

Rundt 1000kr tenker jeg er mer enn nok for en barnejakke. Litt annerledes med jakker til meg selv, ser det mer som en investering. Har to bergans dunjakker og hatt de i mange år. Helt greit å bruke 3000 på en jakke når jeg kjøper ny maks hvert 3. År.

Rundt 1000kr tenker jeg er mer enn nok for en barnejakke. Litt annerledes med jakker til meg selv, ser det mer som en investering. Har to bergans dunjakker og hatt de i mange år. Helt greit å bruke 3000 på en jakke når jeg kjøper ny maks hvert 3. År.
jeg har jakkene mye lengre enn 3 år, så da innvesterer jeg i litt dyrere jakker til meg . Synes som deg at det er greit når man har de over flere år

Back
Topp