Hvor mye kunne du betalt for en jakke til barnet ditt?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg var inom en nettbutikk som hadde jakker til små barn til 5500 kr, helt sykt spør du meg. Hadde aldri i verden betalt så mye for en jakke til meg selv engang.

Hvor går din grense på hva du er villig til å betale ?

500kr syns jeg er grei pris, men om jeg finner en jakke jeg liker veldig godt kan jeg strekke meg litt i pris :)
Jakka blir jo ikke brukt så lenge når dem er små. Jakke til 5500kr kunne jeg ikke kjøpt til meg selv heller :p Men kunne kjøpt en til 1500 da jeg vet at jeg kan ha den til den er utslitt :)

Dyreste jeg har kjøpt er bergans dunjakke til 1500-, men den har vart i 2 sesonger+ at lillesøster kan arve den etter hvert! Så verdt hver en krone;)

Vurderer det i hvert tilfelle. Noe er det verdt å betale mer for enn annet, men kan ikke helt si at jeg har en grense eller hvor den går...

Har ingen grense sånn sett, men jeg betaler ikke for merket. Det synes jeg er tullball.

Har ikke noen grense.
Vinterjakker er dyrere enn vårjakker.
Vi har en del Bergans og Reima, men også Reflex. Ser mer på kvalitet og bruksområde enn penger når det gjelder ytterklær :-)
Men eldstemann sine ytterklær er alltid dyrere enn 2-åringen sine, men de varer som oftest flere sesonger også :-)
Men hadde aldri brukt 5500 kr på en ytterjakke til barna.

Synes 500 er max, heller mindre enn det. Kan kjøpe en som egentlig er dyrere hvis det er salg:)

Har ingen grense sånn egentlig... men den prisen der er jo horribel! Hadde aldri betalt så mye :p
GTipper man betaler noen tusenlapper kun pga merket på den jakken der..Jeg nekter å tro at en jakke til 5500 kr er så mye bedre enn en jakke fra reima til 1000..

5550kr for en barnejakke er MYE ja!! Har forøvrig ingen øvre grense, jeg handler etter kvalitet og lommeboka. Men noe jakke til barna i den prisklassen blir det nok neppe!

Jeg ser ikke så mye på pris, men kvalitet. Jeg kan godt gi 1500-2000 for en jakke til barna mine.
Jeg selv har brukt 7000 på en jakke til meg og jeg har aldri hatt så varm og go jakke før! Verdt hver krone ;)

Så lite som mulig ifht kvalitet.. Til babyen så var det 199kr og storebror prøver jeg å handle på tilbud. Men, pop eller annet jeg føler har god kvalitet..

Det spørs jo helt hvilken type jakke det er, men jeg tenker 200-500kr. Er forskjell på en vinterjakke og en vær jakke, og om de er vanntette, hvilke materialer osv.

Når det gjelder vinterklær så kan d kanskje bli 1000 kr. Men vi drar på outleten på Vestby, den et helt genial når d skal kjøpes vinterklær til hele familien :D

Huff det var sykt :P men finnes mye folk med mye penger.

Her betaler vi som regel rundt 500, da er de ofte på salg. Kjøper ReimaTec og HH til mine, og er fornøyd med kavliteten. De har også hatt skogstad og vært fornøyd med dem, de ligger vel på 400-600 til vanlig tenker jeg.

Har kjøpt Bergans dunjakker til de to eldste. Da de koster rett i underkant av 1500kr.

Ville ikke kjøpt noe dyrere enn det.

Kommer an på type jakke, tenker enn god allværs jakke i stedenfor mange... Men over 5000kr er over mitt budsjett. Kjøpte en til meg selv for 3000kr og synes jeg har brukt mye for mye penger men sikker på jeg vil bruke den mye og satser på en vinterjakke på mange sesonger...

Kommer an på hva slags jakke jeg er på jakt etter. En vinterjakke kan jeg investere litt i, men ikke for et merke.. En til 5500 er uaktuelt..

Ville nok ikke betalt mer enn 6-700 kr for en jakke, men da måtte den vært skikkelig god altså ! Betaler ikke for at en jakke har et eller annet merke på seg.

Back
Topp