Hvor mye har du lagt på deg?

Godt å høre❤️ Jeg har hatt avflatet sf mål siste gang hos jordmor, men tror han er i godt holdt allikevel :)

mine lå såvidt over streken; men var veldig godt i hold begge to;) med nr 1 spiste jeg bare drit og junk, la på meg 22 kilo og ungen var 3.8kg. Svangerskap nr 2 var jeg kjempesunn, la på meg 10kg, og baby var 4055gr:hilarious: han la liksom mer på seg av grønne epler enn hun som fikk sjokolade hver dag;)
 
mine lå såvidt over streken; men var veldig godt i hold begge to;) med nr 1 spiste jeg bare drit og junk, la på meg 22 kilo og ungen var 3.8kg. Svangerskap nr 2 var jeg kjempesunn, la på meg 10kg, og baby var 4055gr:hilarious: han la liksom mer på seg av grønne epler enn hun som fikk sjokolade hver dag;)

Haha såpass! Jeg har spist ganske balansert tror jeg, mye sunn og god mat, men også litt godteri og nå som det har vært varmt blir det fort en is eller to om dagen :joyful:
 
I kveld snakka me om kor masse baby vog, og mannen spurte om eg hadde lagt på meg meir. Eg sa at eg fortsatt hadde lagt på meg 9 kg, han berre: det er jo bra så masse sjokkis så du har spist i det siste :hilarious::hilarious::hilarious: og det er heilt sant, er overraska over at eg ikkje har lagt på meg meir, for har virkelig ete ein del chips og sjokolade ;)
 
viss vi går ut i fra startvekt- 5 kg :)
gikk ned en del i starten, men har gått opp dette igjen, men jordmor sa man går ut i fra startvekten.
 
Back
Topp