Hvor mye har du lagt på deg?

Husk å spise masse når babyen har komt... vi skal spise ca 3000kalorier når vi ammer, 55%karbs, 35% fett og 10% proteiner.
Vanskelig å spise noe særlig i denne varmen; jeg spiser bare is og takeaway:bag:

men prøv å spise ofte:)
Oi! 3000 kalorier høres mye ut! Men håper det blir lettere å spise når magen er tom for baby. :) Har kjøpt en økonomipakke med pinneis, satser på at det frister gjennom helga. ;)
 
Gikk opp 10 kilo de 4 første månedene.. etter det har det stoppa helt. Gått ned 1 kilo siden mars :confused: Selv om jeg er "glad" for at det ikke har blitt så mange kilo så har det ikke vært frivillig. Har rett og slett ikke hatt penger til mat engang... Så ingen hyggelig grunn. Blir heldigvis litt bedre med penger nå som jeg får over på foreldrepenger! Er uke 37+1 :Heartred


Huff, så trist å lese... håper det ordner seg fort! Ingen skal gå sultne:Heartred
 
Gikk opp 10 kilo de 4 første månedene.. etter det har det stoppa helt. Gått ned 1 kilo siden mars :confused: Selv om jeg er "glad" for at det ikke har blitt så mange kilo så har det ikke vært frivillig. Har rett og slett ikke hatt penger til mat engang... Så ingen hyggelig grunn. Blir heldigvis litt bedre med penger nå som jeg får over på foreldrepenger! Er uke 37+1 :Heartred
Huff, det er slett ingen hyggelig grunn. :( Håper det ordner seg med penger snart da, hvis ikke håper jeg du har noen du kan spørre om hjelp? Viktig å få i seg næring nå.
 
Huff, så trist å lese... håper det ordner seg fort! Ingen skal gå sultne:Heartred

Nei det har vært ganske tøft og deprimerende.. Ikke helt det jeg så for meg. Men ble arbeidsledig rett før jeg ble gravid, så gikk fra å ha 26 utbetalt i måneden til 11... Også har jeg husleie på 9.. Sier seg selv at det ikke går bra :oops:
 
Nei det har vært ganske tøft og deprimerende.. Ikke helt det jeg så for meg. Men ble arbeidsledig rett før jeg ble gravid, så gikk fra å ha 26 utbetalt i måneden til 11... Også har jeg husleie på 9.. Sier seg selv at det ikke går bra :oops:


Men da har du krav på masse støtte! Bostøtte f.eks, og nav hjelper jo til med regninger også... har du sjekket opp dette?
 
Gikk opp 10 kilo de 4 første månedene.. etter det har det stoppa helt. Gått ned 1 kilo siden mars :confused: Selv om jeg er "glad" for at det ikke har blitt så mange kilo så har det ikke vært frivillig. Har rett og slett ikke hatt penger til mat engang... Så ingen hyggelig grunn. Blir heldigvis litt bedre med penger nå som jeg får over på foreldrepenger! Er uke 37+1 :Heartred
Sniker
Får du mer penger på foreldrepenger? Hvorfor?
 
Huff, det er slett ingen hyggelig grunn. :( Håper det ordner seg med penger snart da, hvis ikke håper jeg du har noen du kan spørre om hjelp? Viktig å få i seg næring nå.

Jeg har vært heldig å fått masse hjelp av f
Sniker
Får du mer penger på foreldrepenger? Hvorfor?

Gikk på dagpenger, og kom så dårlig ut av det. Foreldrepenger beregnes 6 av de beste månedene av 10 måneder. Og jeg har da jobbet 3-4 måneder, så da ble mattestykket litt annerledes :)
 
Er 38+4 i dag. Har gått opp fra ca 70 i startvekt til 91 nå. Bikker jeg 100 før fødsel?!:confused::hungover::dead::wideyed:o_O
 
Har gått opp 9 kg 38+3, men har no nokon kg å ta av frå før ;) så blir vel kanskje rundt 10 totalt.
 
8.5 kg siden startvekt. Legen maser på at jeg bør legge på meg mer, men baby er jo over 3 og og sliter ikke med noe.
 
Gikk opp 6 kg i svangerskapet, og nå to uker etter fødsel gått ned 10 kg :happy:
 
8.5 kg siden startvekt. Legen maser på at jeg bør legge på meg mer, men baby er jo over 3 og og sliter ikke med noe.

men hva du legger på deg har jo ingenting med hvor mye babyen veier:Heartred det er nok fordi du skal ha nok energi til å amme etterpå, ikke miste melka fordi du ikke har nok kilo å gå på:Heartred:Heartred
 
men hva du legger på deg har jo ingenting med hvor mye babyen veier:Heartred det er nok fordi du skal ha nok energi til å amme etterpå, ikke miste melka fordi du ikke har nok kilo å gå på:Heartred:Heartred
167 høy og 75 kg nå :)
Fikk beskjed at jeg har så lite fostervann og mest sannsynlig derfor vekten ikke øker
 
Gikk vel opp ca 14-15 kg i svangerskapet, veide meg ikke siste uka for ville egentlig ikke vite:hilarious:Så mulig det var mer. Har gått ned 13 kg på 9 dager:woot:Gud så godt å bevege seg litt mer enklere med mindre vekt på skrotten.
 
La på meg 19 kg (er 160cm høy..) men med masse stress med amming, dårlig matlyst og mer bevegelse siden fødsel for 24 dager siden har jeg gått ned 13 kg :)
 
Back
Topp