27+3, opp 10 kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvor mye du gikk opp på slutten sist? Prøver å se for meg alle muligheter her29+6 og opp én skarve kilo. Regner med det kommer til å øke mer mot slutten, slik det gjorde forrige gang. Det er visst på denne måten jeg går gravid. Greit nok det.
Kan jeg spørre hvor mye du gikk opp på slutten sist? Prøver å se for meg alle muligheter her![]()

TakkSelvfølgelig
Forrige gang gikk jeg opp 6,4kg totalt. Ca 2kg fra begynnelsen til 30+0, og 4,5kg frem til fødsel 37+0. To uker etter fødsel var jeg én kilo ned fra startvekt. Jeg la riktignok på meg i ammeperioden fordi jeg var sulten som en ulv
Men igjen, dette er tydeligvis «min» måte å bære frem barn på. Det er overhode ingen aktiv jobbing for å holde vekten nede i løpet av svangerskapet. Jeg har vel strengt tatt spist mer godsaker og tatt meg større friheter enn som ikke-gravidSå dette er ikke annet enn rein og skjær flaks. Genetisk er det heller ikke, for mamma gikk opp veldig mye i hennes svangerskap.