Hvor mye har du gått opp i vekt?

28+0 og nå kommer det noen kg. Opp 5 kg fra start :)

29+6 og opp én skarve kilo. Regner med det kommer til å øke mer mot slutten, slik det gjorde forrige gang. Det er visst på denne måten jeg går gravid. Greit nok det.

29+4 og vekten går en del opp og ned, men er ihvertfall opp 4,2kg nå

29+6 og opp én skarve kilo. Regner med det kommer til å øke mer mot slutten, slik det gjorde forrige gang. Det er visst på denne måten jeg går gravid. Greit nok det.
Kan jeg spørre hvor mye du gikk opp på slutten sist? Prøver å se for meg alle muligheter her :)

Kan jeg spørre hvor mye du gikk opp på slutten sist? Prøver å se for meg alle muligheter her :)

Selvfølgelig :)

Forrige gang gikk jeg opp 6,4kg totalt. Ca 2kg fra begynnelsen til 30+0, og 4,5kg frem til fødsel 37+0. To uker etter fødsel var jeg én kilo ned fra startvekt. Jeg la riktignok på meg i ammeperioden fordi jeg var sulten som en ulv :hilarious:

Men igjen, dette er tydeligvis «min» måte å bære frem barn på. Det er overhode ingen aktiv jobbing for å holde vekten nede i løpet av svangerskapet. Jeg har vel strengt tatt spist mer godsaker og tatt meg større friheter enn som ikke-gravid :oops: Så dette er ikke annet enn rein og skjær flaks. Genetisk er det heller ikke, for mamma gikk opp veldig mye i hennes svangerskap.

Selvfølgelig :)

Forrige gang gikk jeg opp 6,4kg totalt. Ca 2kg fra begynnelsen til 30+0, og 4,5kg frem til fødsel 37+0. To uker etter fødsel var jeg én kilo ned fra startvekt. Jeg la riktignok på meg i ammeperioden fordi jeg var sulten som en ulv :hilarious:

Men igjen, dette er tydeligvis «min» måte å bære frem barn på. Det er overhode ingen aktiv jobbing for å holde vekten nede i løpet av svangerskapet. Jeg har vel strengt tatt spist mer godsaker og tatt meg større friheter enn som ikke-gravid :oops: Så dette er ikke annet enn rein og skjær flaks. Genetisk er det heller ikke, for mamma gikk opp veldig mye i hennes svangerskap.
Takk :) høres ut som mitt svangerskap foreløpig. Minimalt opp frem til uke 28, plutselig hoppet jeg opp endel på to uker og er spent på om hoppingen fortsetter eller stagnerer igjen. Kan jeg fremdeles bli en som går opp 20 kilo tro? Spennende å se Uforutsigbare greier. 31+0 i dag og 4,2 opp så langt

29+0 og ca 3 kg opp. Går nedover nå pga sv.diabetes, litt annet kosthold enn tidligere. Regner med mine kilo kommer på etter ungen er ute, når jeg kan spise normalt igjen:hilarious:

27+4.. og jeg har gått opp 6 kg! Fra startvekt.. :oops:

28+6 og fortsatt et par kg under startvekt. Varierer litt utifra hvor lenge det er siden jeg klarte å gå på do :yuck::rolleyes:

30+1 i dag og har vekten har stått stille siden midten av desember. Til og med gått ned litt de siste ukene. Heldigvis må jeg si for jeg la på meg veldig mye i de første månedene. Jeg har gått opp 7,5 kilo men var ikke akkurat slank fra før :D

29+0 og 9 kg opp. Merker at kiloene kommer i rykk og napp og jeg får litt noia i de mest intense økeperiodene ... påvist lavt stoffskifte nå, så det kan delvis forklare den siste raske vektøkningen :)

32 uker i dag og 12 kg opp.. La på meg 17 kg sist, og ser vel ut til å lande på ca det samme denne gangen…

Pittelitt opp og bittelitt ned og bittelitt opp…
800 gram opp fra startvekt nå. Jammen godt at normalspekteret er så vidt! :shy:

Har plutselig gått opp 4kg de siste to dagene?? Før det gikk jeg opp 2kg på to uker, dette kan ikke være bra eller normalt? Er nå 2 kg ca over startvekt ved første kontroll, men har lik vekt som ved positiv test. Er ganske overvektig, så kjenner jeg blir stresset for å skulle gå opp veldig mye i ukene som kommer…

Back
Topp