Hvor mye har du gått opp i vekt?

En tråd i 'April 2022' startet av Iddi10, 12 Sep 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. handlenett Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

19+4, opp 5 kg

2. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

17+3 - gått ned igjen til startvekt :oops: hadde bittelitt å gå på denne gang, og magen vokser og lillebror trives - så stresser meg ikke :)

blir garantert noen kg på i julen :angelic:

3. Pivo Første møte med forumet

18+0, gått opp 3.5.
    Vore mykje dårlig i starten, så denne gangen har eg lagt på meg lite i forhold til tidligere graviditeter på samme tid for min del.

4. Spire22 Flørter med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Påskeliljene 2022 ❤️

18 + 5 begynte med å gå ned 2 kg men har nå gått opp 1 kg fra startvekt, jeg er fornøyd så lenge alt ser fint ut

5. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022 Påskeliljene 2022 ❤️

23+4 og ca. 9 kg opp

6. Tralala1988 Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Påskeliljene 2022 ❤️

21+4 og to kilo under startvekt. Alt ser fint ut, så bekymret er jeg ikke

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Tjorven05 Flørter med forumet

21+5 og 5 kg opp
    Tror det er ca midt i normalområdet for min startvekt

8. April22mamma Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

23+5 her og den siste uka har magen virkelig blitt fremtredende. Gått opp rundt 2 kilo. Er overvektig fra før så gla for alle kilo som ikke trenger seg på :)

• Nyttig Nyttig x 1
  9. hoppestokken Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Påskeliljene 2022 ❤️

Veide meg i dag. Opp 6-7 kg fra start :oops: 23+3 nå

10. Spire22 Flørter med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Påskeliljene 2022 ❤️

20 +3 opp 3 kg fra start vekt. Men gikk med 2 først

11. Blueheart Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Påskeliljene 2022 ❤️

20+3 har gått opp 500 gram fra startvekt :happy:

12. Nurk Betatt av forumet

21+5 og gått opp 2,5-3 kg. Er spent på første måling av SF-mål, føler magen er stor allerede:happy090

13. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022 Påskeliljene 2022 ❤️

25+3 og bikket 10 kg. Jordmor sa det var en fin vektøkning ut fra startvekt osv. Håper likevel på litt saktere vektoppgang i ukene framover nå

14. AnnBG Blir kjent med forumet

21+6, gått ned 3,5 kg fra startvekt. Gikk ned mye i starten og har klart å gå opp igjen noe men det går tregt. Gikk ned 15kg sist så håper på bedre tider denne gangen :)

15. Enhjørningen<3 Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

24+4 og gått opp 6 kilo

16. Iddi10 Blir kjent med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

24+5 og gått opp 15(!!!) kilo. Det er så rart. Kjenner meg ikke igjen på bilder lenger, syns ikke jeg er noe fin når jeg prøver å pynte meg. Er livredd for at dette bare skal øke. Jeg spiser sunt og prøver å være så aktiv jeg kan. Nå går jeg oftere og oftere rundt og kjenner på sultfølelsen slik at jeg skal unngå å legge på meg så mye mer. Herregud.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  17. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022 Påskeliljene 2022 ❤️

Forstår frustrasjonen, det er ikke kjekt at kroppen forandrer seg så mye og det er lett å sammenligne seg med andre som ikke har gått opp noe særlig. Jeg er også redd jeg skal gå opp for mye totalt, men jordmor har betrygget meg med at vektoppgangen min er normal og at det kan stagnere. Jeg spiser sunt og er i en del aktivitet, men fortsetter jo bare å øke likevel. Har du snakket med jordmor/lege om det? Tenker du uansett ikke skal gå og være sulten, du og baby trenger jo næring ❤️ tror det er lite å gjøre med det utover å spise normalt sunt og å være i den aktiviteten man orker. Trøsten er jo at det er en midlertidig situasjon❤️

18. Baby fever Forelsket i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

23+2 og gått opp 2,8kg :) Regner med at vekta øker drastisk fra nå av! Har ihvertfall gått opp 600 gram på en uke.

19. Emfi Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

22+4 og opp 3-4 kg. Rart, fordi jeg føler jeg har gått opp mye mer, både med tanke på hvordan det ser ut og hvordan det føles.

20. handlenett Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

23+3, opp 7 kg

• Liker Liker x 1

Del denne siden