Hvor mye har du gått opp i vekt til nå?

25+1 og har enten gått opp 4 kg, eller er enda på -1 kg. Alt etter hvordan man ser det. Uansett hvordan jeg ser det så er jeg denne nyttårsaften 14 kg lettere som 6 mnd gravid enn jeg var i fjor nyttårsaften :-) Graviditeten "ødela" slankingen, men verdt det for en liten mini :-D

Jeg gikk ned 4 kg pga av oppkast og har nå gått opp igjen 3,5 kg så er fortsatt under startvekt. Alt som har kommet nå har jeg fått på magen :-) 25 uker nå. Håper jeg slipper å gå opp så veldig mye :p

Uke 27 gått opp ca 10 kilo.

Så greit å se andre som også går opp litt ;)
Hehe ja, bare håper det ikke blir like mye som sist. Men da var jo termin 10 januar så rett etter jul og masse snop. No må jeg bare skjerpe meg å passe litt mer på hva jeg spiser fram til april. Hehe

Æsj jula har gjort innhogg i vekta... 9.5kg oppgang. Hvorav de 3 første i løpet av første 6 ukene og 3kg den siste mnd.
Er 25+6 i dag.

Er 23+3 og er nå 2 kg under startvekt. Gikk ned 5 kg de første par månedene, men har gått opp 3 kg siste måneden.

Har ikke veid meg siden julaften, men da var jeg gått opp ca 11,5 kg og var 25+3 på vei.. Syns det høres mye ut, men var ganske tynn før jeg ble gravid så har nok ikke vondt av det.

Hehe ja, bare håper det ikke blir like mye som sist. Men da var jo termin 10 januar så rett etter jul og masse snop. No må jeg bare skjerpe meg å passe litt mer på hva jeg spiser fram til april. Hehe
Med nr 1 la jeg på meg 30kg!!!! Var undervektig fra før av og masse vann;)

24+1 og lagt på meg 7 kg (undervektig fra før). Det er mye i forhold til sist gang, da jeg la på meg 10 kg sammenlagt på hele svangerskapet! :-/

12kg.... Hjelp. Vondt i bekken og tom for energi. Så er ikke mye i aktivitet

24+4 idag, og har gått opp 5 kg.

Back
Topp