Hvor mye har du gått opp i vekt til nå?

-1 kg fra da jeg ble gravid. Har ikke vært dårlig, men har ikke fått trent som jeg har pleid og har et veldig høyt aktivitetsnivå. Lagt på meg en kg da etter at jeg tok av meg 2 kg.

21 uker, gått opp 1 kg. Vekten kommer vel snart. Har slitt med dårlig matlyst

24+5 i dag. Gått opp 1 kg. Egentlig mer, for var syk i høst og gikk ned noen kg da, og de har jeg jo gått opp igjen. Regner med det blir noen kg ekstra bare i jula!! Iiik!

23+5 og opp 1 kg.

Har gått ned 2-3 kg fra første jordmor kontroll i uke 9. Veide meg ikke før det, så vet ikke hva som var startvekt. Er veldig overvektig da, så skal helst ikke gå opp noe særlig, så er igrunn greit at jeg sparer kiloene lengst mulig.

20+6. Gått opp 3,7 kg totalt, men var undervektig fra før.

21+2 og har gått opp 2,5 kg ca

Yikes! Gikk på vekta i dag og ser at jeg har gått opp 4 kg plutselig. :P "4kg??" Utbryter mannen når jeg forteller det, hehe. :P Det er siden starten på graviditeten til nå, og jeg er 27+0 i dag, så egentlig er det vel ikke så ille. Dessuten virker det som om det kun ligger på magen. Er normalvektig fra før, men grenser til overvektig. Trening og kosthold blir ikke prioritert 100% før etter fødsel. ;) Med første gikk jeg opp 10kg gjennom hele graviditeten.

hehehe.. gikk på vekta- en kveld vel å merke.. har visst gått opp 3kg bare i jula :o lite aktiv å mer mat/godis hadde nok mer å si enn jeg trodde! - må nok gå på vekta om mårran en dag for å dobbeltsjekke..
er 23+3 idag og har tilsammen gått opp ca 5kg siden starten :)

Jeg gikk ned 6 kilo i førsten, så jeg har lagt på meg de og ti kilo til.. De ti kiloene har kommet nå i desember :o
Håper det stagnerer litt nå..

26+3 og ca. 5kg opp :)

26+1 og gått opp 8,7kg!! :-O De to siste kom i jula, så håper det stopper litt nå når jeg begynner å spise mindre søtt og mye mat..

Jeg er 26 uker på vei og hadde lagt på meg ti kg før jul. Tror ikke jeg har gått opp så mye i julen, men sikkert litt.

Back
Topp