Hvor mye har du gått opp i vekt til nå?

Miripiri

Flørter med forumet
Jeg er i uke 23 i dag, og har gått opp litt over 6 kilo. Var normalvektig fra før, og syns ikke jeg har lagt på meg så veldig mye andre steder enn magen og puppene. Men 6 kilo virker så mye når man har hele 4 mnd igjen! Hva har dere gått opp? Hva er normalt til nå?

Jeg er 24+4, gått opp 7 kg. Ifølge jordmor var dette helt fint! Leste en plass at det er fra rundt uke 20-24 en øker mest i vekt, så det kan jo kanskje være betryggende? :-)

24+2 og ca. 4 kg :) Men var kvalm frem til uke.21 så regner med jeg vil begynne og legge på meg raskere nå.
Er normal/undervektig (litt på grensen)

Ingenting og alt er normalt. Akkurat som symptomer og mageform :) Noen legger på seg masse de første 12 ukene. Andre legger på seg alt de siste 12. Helt individuelt!

Jeg la på meg kun de første ukene, men la da på meg 9 kg. De siste månedene har det vært opp/ned noen 100 gram.

Uke 22 og 8 kg. Var omtrent akkurat likt sist. La på meg mye disse ukene og så roet det seg. Føler meg ganske avslappet denne gang siden jeg legger på meg i samme takt som sist, og mistet kiloene relativt enkelt etter fødsel. Gikk vel opp ca 18 kg totalt.

21+3 og ca. 4 kg :)

23+4 og har gått opp 6kg. De første 3kg gikk jeg opp innen uke 8...

Må har jeg vært inne i en snop periode så legger sikkert litt ekstra på meg..

Uke 24 og 6 kg..

Er 21+2 og er 6 kg i minus. Gått opp ca 3 kg de siste 3 ukene, så må passe på nå som kvalmen er bedre... Er veldig overvektig, og gikk ned pga kvalme og oppkast de første mnd...

20+4 og har gått opp et halvt kilo. Er normalvektig.

La på meg mange kilo på slutten med storebror. Så er i grunn greit jeg ikke har lagt så mye på meg foreløpig, for kiloene kommer sannsynligvis mot slutten når magen vokser raskt :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Var normalvektig og har gått opp 7 kg nå, 24 uker :)

Back
Topp