Hvor mange sexpartnere!

3
 
6 stk
 
Synes ikke at noen skal føle seg som ett ludder jeg,selv om de har hatt sex med to sifret antall.
Man må huske på at mye festing osv som regel fører med seg litt fortere kos også,og det er ingenting å være flau over synes jeg [:)]
 
Jeg har hatt sex med 4 stykker,men vet at hadde det ikke vært for at jeg møtte mannen min ganske tidlig,så hadde jeg nok hatt sex med flere [;)]
Mannen min har hatt sex med en del,og jeg er så heldg at jeg vet hvem de fleste er... [;)] Synes nok at det var litt rart å omgås ett par av dem i starten,men nå så bryr jeg meg ikke noe om det i det hele tatt.
Gjort er gjort,og jeg vet at uansett hvor mange han hatt sex med,så er det helt annerledes å ha sex med noen som man virkelig elsker!
Greit med litt erfaring fra før av,og at man er helt klar for å slå seg til ro [:D]
 
Enig i at folk her ikke skal føle seg som ludre..!! Om man har sex med 5 eller 50 er likegyldig for meg iallefall.. Jeg har hatt sex med 4 stk, og to av de var jeg ikke var sammen med..
Personlig begynte jeg seint å gå ut, og jeg drakk aldri før jeg var 18, og jeg klarte liksom ikke omgås med gutter.. Jeg igjen føler meg kanskje som et dydsmønster da.. "Skinnhellige" meg liksom.. At jeg kanskje har for lite erfaring på en måte.. Må jo være positivt at man utforsker ting og lever ut fantasier før man slår seg til ro?
Jeg har slitt litt med at han hadde prøvd ut ting, som jeg aldri hadde gjort, og dermed har han andre å sammenligne med liksom.. Hvis dere skjønner..
 
Og til deg dollface vil jeg bare si: jeg misunner deg litt den åpenheten det virker som du har rundt din seksualitet, og syns du virker utrolig trygg på deg selv! Syns du er ei tøff jente..
 
 
Eg har hatt to (seriemonogamist eg...) Føler nesten at det er litt lite, men eg er KJEMPEfornøgd med han eg har no, så det blir ingen fleire på meg... tjiihii!
 
Jeg har hatt ca 25-30 (om vi regner kun samleie), og er fornøyd med det. Ikke alle opplevelsene har vært like bra selvfølgelig, men mye har jo vært deilig også [:)]. Hadde kun ett forhold (på to måneder) før jeg traff mannen i mitt liv når jeg var 23, og da var det jo like greit å få prøvd ut litt. Brukte eliminasjonsmetoden og måtte tilslutt til Sverige for å finne Ham [;)].  
 
Har klart meg med 3 stk, samboeren også....
 
Jeg har vel hatt over 20 tenker jeg...for å være helt ærlig vet jeg ikke helt..Noen forhold og noen one-nights.
Har ikke noe problem med å forholde meg til dette. Det hjelper hverken å angre eller skjemmes, har jo hatt mye gøy[:)][:)][:)]
Har levd livet fra tidlig tenårene til jeg traff sambo når jeg var 27(3 år siden).
Nei, jeg sitter heller av og til å mimrer over de deilige mennene som jeg har fått "smakt" på, mange gode minner ja!!!!
 
Tror jeg slår deg og jeg Hilde-Anita, men sånnkan det gå, og man legger det bak seg..:) er ikke stolt jeg heller, men angrer ikke på noe.. man trenger litt erfaring mens man er ung og vilter.. he he.. roligere nå da..
 
8 stk.
 
10stk.(inkl.samoboeren min)ikke noe jeg er stolt av i d hele tatt:/ har vert i fast forhold i snart 3 år...
 
Jeghar hatt en 25 stk med min samboer... Jeg er da bare 21. Begynte når jeg var 13... Jeg har hatt 4 lanhg varie forhold.. eller føste varte 1år da jeg var 13-14 år... Det andre varte 6måneder 15... rett før jeg fylte 16 ble jeg sammen med en kar som jeg bodde sammen med fra jeg var 16 til 20. Så er det samboern nå da var 20 vart ett år. Ennå har jeg klart 25. ikke pga fyll og vill ungdomstid.  Jeg trur det var mere for å føle at noen likte meg:(
 
sambo er min 25...
 
Jeg har hatt tre før samboeren min , men jeg var den første for han .. angrer UTROLI på de 3!!!
 
tror det er 6,men er ikke sikker
 
 
Back
Topp