Hvor mange sexpartnere!

2 stk her.. Men har hatt 2 lange forhold også da... Så har ikke hatt så mye valg..he,he
 
hmmm...11 stk på mæ..!har hatt noen heftye syden turer + ei ganske vill tid før jeg fant den rette...håper det ikke blir flere nå...[:D]
 
Hm, det var det å telle da... 7 kom jeg til. Den første var ufrivillig, og så har jeg hatt én skikkelig one-night stand. Skulle hatt to til, men de var så klønete at de ikke registrerte at de ikke var på plass, og jeg gadd ikke å si i fra...hehe, vil bare sove jeg når jeg er full [:)] Men nå håper jeg det ikke blir flere [:D]
 
Hmmm... skal vi se... 6 stk tilsammen på meg, og 3 på min samboer. Skulle ønske jeg ikke hadde spurt ham om sexlivet hans, for jeg fant ut at jeg egentlig er meeeeeeeget sjalu [&:] Spesielt etter at jeg fikk vite at han hadde hatt en "one-night-stand" med den gifte nabokjærringa... Selv om dette skjedde FØR vi ble sammen... Jeg blir rett og slett GAL av å tenke på det, og nevner det ved enhver anledning. Huff... Bare jeg ser henne komme gående, har jeg innerst inne lyst til å "miste" kontrollen over bilen min eller noe... Eller neida.. men litt sannhet i det er det.
Sukk...[:o]
 
Det magiske tallet er 1. Møtte mannen min da jeg var 18 år og har kun vært sammen med ham, det er jeg stolt av[:D][:D][:D][:D]
 
Jeg har hatt sex med 8 stykker
 
11 eller 12.. vet inte om det ær mycket... om jag ska vara ærlig så kunde alla utom två kvittat!! Min gubbe ær bæst i the sack!!
 
x
 
jeg er vel et ludder jeg da... hehehe.. har hatt sex med 10 stk, men jeg er jo 31 år... syns ikke det er så mange, kunne klart meg uten et par av dem, men de fleste var fine opplevelser..
 
20 fra jeg debuterte som 17 åring (4 mnd før jeg ble 18), til 5 mnd etter jeg fylte 18.... og har rotet med 40 som ikke gikk hele veien...
 
tre, ingen one-nights!
 
Her er ludderet !!!!!!!
 
det er mellom 20-30, vet ikke om jeg husker alle , mye som har skjedd i drit fylla i ungdomstiden.
 
Nå har jeg heldigvis slått meg til ro, og håper det ikke blir flere...Ikke noe stolt over å ha hatt så mange......
 
Da står vi nok likt nymams.
Her har det vært en del "utagerende festing" som vår kommende dronning kaller det.
Er nok nærmere 30 enn 20 vil jeg tro.
Orker ikke telle engang.
Utrolig nok er bare 3 av dem one night.
Hatt mange korte "forhold" i mellom de langvarige.
Hatt en ett par 2 år`s forhold, og mye festing i mellom.
Debuterte når jeg var bare 14 da.
Nå har jeg vært på samme sted i 3 1/2 år, og har tenkt til å bli der.
 
 
ORIGINAL: Trine82

jeg har bare hatt to.... hehe.. sånn går det når man har lange forhold...

 
Samme her. Sammen m x'n i 5 år, han jeg er gift med i 6,5 år. Altså første sex på meg når jeg nettopp var blitt 16.
 
Jeg har hatt sex med 6 forskjellige gutter + ei jente......... Men har bare hatt to forhold. Har vært sammen med min kjære i nesten 6,5 år nå, og da har det vært bare han.....og sånn skal det fortsette for ever [:D]
 
Sambo er min 3 mens jeg er hans 5.. angra fælt på førsten. men men sånn er det noen ganger. men sambo er best da ;-) vi har vært sammen i 4år og 4mnd.[:D]
 
jeg har bare hatt 2, 1 one-night og 1 forhold....   hvor mange sambo har liggi med orker jeg ikke tenke på engang
 
Jeg har hatt 8. Ikke flau for det, nei![:)]
 
Back
Topp