Hvor mange sexpartnere!

Aftenstjerne

Glad i forumet
Hvor mange har dere hatt inkl. one nights.

jeg kan begynne, jeg har hatt sex med 6 stykker. Noen vil si det er masse, andre lite!.
Ut med det, hvor mange har du humpet på!
 
Oi.. *følemegsometludder* Jeg har hatt 9[8|] Men det føles virkelig ikke som om det er mye..
 
jeg har hatt 6.... [&:] er sikkert mye for å være så ung... trøster meg med at noen av venninene mine ikke kan holde tellinga en gang..... hehe
 
Vil vel ikke si at all sexen med de andre har vært deilige! Nå har jeg det topp da
 
Mie83: Jeg slår deg, men antallet får være det samme. Det er ikke noe jeg er stolt over, skjemmes egentlig.
Men det var før, de siste fem årene har jeg vært i fast forhold og har lagt alt det bak meg.
 
Min samboer er min tredje partner og jeg er hans tredje. Forhåentligvis blir det ikke fler [:D]
 
1 -mannen min[:D]
 
Hm .. vil jeg fortelle dere dette? [;)] neida har hatt 4 jeg, alle uten en har vært faste forhold .. har ikke noe slikt sansen for one-night stands (hver sin smak) ..
 
uff..jeg har hatt fler enn deg mie83...Er faktisk ikke helt sikker på hvor mange det er, men sånn rundt 15 eller noe...
Vet det er mange, men har levd ett heftig liv før jeg roet meg ned...
var en del som skjedde når man er litt vill, og full...
De fleste er vel ikke fra noe forhold, men det er ikke one - night heller egentlig...litt kompis- sex....


angrer egentlig ikke på at jeg har gjort det jeg har gjort, har lært veldig mye av det, og det er vel det som har gjort at jeg har klart å slå meg til ro nå, endelig!!

Har hatt samme kjæreste i 3 år, og vi skal gifte oss snart [:D]
Funnet mannen i mitt liv, og jeg har aldri hatt det bedre, hverken seksuelt eller ellers [:D]
 
Jeg har "bare" hatt sex med en, og det er med samboeren min[:D] Var ikke sammen da vi hadde sex første gangen da..........[:)]
 
min sambo er den eneste[:D][:D]
er kjempestolt...jeg er den eneste for han og[;)]
 
13 tror jeg, vært sammen med 4, 2 pule kompiser 1 var det 2 ganger og resten bare 1 gang med.
 
Jeg har hatt med 7, og det syntes jeg er nok for min del. [:)] Kunne vørt foruten et par av dem da.. Menmen! Jeg er den eneste for min kjære da, og det syntes jeg er godt. [:)]
 
3 stk![:D]
 
jeg har hatt skal vi se her.... 45 hehe.... neida [:D]
Har hatt 9 sexpartnere.. en som jeg ikke gidder regne med [:D]
Det er vel 2 av de som var one-night stands.. siden det bare var sex en gang!
 
Altfor mange, endel som jeg skjems over, men står vel allikevel for det jeg har gjort i min relativt gale ungdomstid. Har ikke lyst å si antallet, 2 sifra er det i hvertfall.
 
Back
Topp