Hvor mange sexpartnere!

Hmmm vet faktisk ikke hvor mange det er rundt 20, en periode ville jeg ikke ha fast forhold, og levde en smule utsvevende....mye festing og sånn...
 
bare typen her.
 
ORIGINAL: datamusa

jeg har bare hatt en og det er mannen min. jeg er også hans eneste[:D]
det synes jeg er godt å tenke på


Signerer på denne eg [:)]
 
9 stk.. men sier helst bare 7, for jeg skjems over et par stk av dem..hehe[:D]
 
Tre. Den første har jeg ikke fortalt mannen min om.... Han hadde en one-night stand før han traff meg... Det synes jeg er litt ille å tenke på... men sikkert like ille for han å vite at jeg har hatt sex med en mange ganger før jeg traff han....
 
jeg har nå bare hatt tre... har vært sammen med typen i 5 år, siden jeg var 17, så jeg har liksom ikke vært sammen med så mange andre.. De to andre har vært mens jeg og typen har hatt pause i forholdet...
 
jeg har hatt fem men den femte har da blitt far vårt barn og nå samboeren min da
 
jeg har da hatt fem men den femte lever jeg sammen med idag og han er også faren til vår lille prinsesse
 
Jeg har bare hatt en mannen min og han har bare hatt meg, men så har vi vært sammen siden vi var 17 år. Tror jeg ville blitt veldig sjalu hvis han hadde hatt noen før meg. Huff, som vi klønet i starten, sex blir helt klart bedre med årene.
 
Har bare hatt en, og det er mannen min som jeg har vært lykkelig gift med i 5 år. [:)] Veldig gla for det!
 
har hatt 9 jeg... og 5 av dem er one nights[8|]
 
Jeg har hatt sex med 4 stk,synes ikke d er mange akkuratt,men nå har jeg funnet mannen jeg vil dele livet mitt med å vi har d helt fantastisk sammen både seksuelt og på andre områder[:)]
 
jeg har hatt to, men den første var ikke frivillig, da var jeg 15. har vært sammen med kjæresten min nå i snart 6 år, siden jeg var 16...
 
hmmm...nå føler jeg meg litt "løs på tråden" i forhold til andre her ja...har hatt 13 jeg...men kan ikke si at jeg er spes stolt av det da...ikke noe jeg prater høyt om egentlig...samboeren vet ikke hvor mange jeg har hatt...vil ikke vite det sier han og kanskje det er like grei...vet at han har kun hatt meg og eksen...føler meg jo litt spesiell da egentlig:)
 
Har hatt 4 jeg..inkl min nåværende samboer[;)]. 2 av disse var one-night stands..

Klemz[:)].
 
jag har haft 25[:)] inget att vara stolt øver men gjort ær gjort. har værldens finaste man numera[:D] har varit tillsammans i två år och jag kænner att jag vill bli gammal med honom!
 
Bare 1, og han er mannen min nå[:D] Han har hatt en før meg, men det plager meg ikke....Han har alltid vært flink til å få meg til å føle meg spesiell.
 
13stk med barnefaren(som eg heller ik e ilag med)
men einaste one nightaren e barnefaren:S alle andre har våre sånn påbegynnande forhold el goe venne:/ men d ha for d meste stått på meg at eg ikkje har villa hatt faste forhold...å havne tilsengs med GOE kamerater i fylla er ikkje viare vanskli...e ikkje stolt øve detta men da e no slik da ha blitt...einaste so e positivt med alt sammen(festinga å pulinga) e at eg føle at eg ha fått rast fra meg å meir til...e mangen unge mødre so e lei seg før at dei ikkje får ha ei ontle ungdomstid...men eg er berre gla til:)
 
Har hatt 5 stk. vært sammen med 4 av de..[:D]
Stolt av å kunne telle alle bare på EN hånd...hehe
Men den beste av den aller beste er kjæresten min som jeg har nå.. for han ELSKER jeg..og sex er best med den man virkelig elsker!!
 
hahahahahaha... gidder ikke skrive "føler meg som et ludder", men under 10 er da ikke MYE ?!? i en alder a non og tjue... ikke at jeg har en hel herskare på samvittigheten, men... 4? 6? 8? jodda.. litt mer enn det [:D]
 
Back
Topp