Hvor mange forsøk før du lyktes med ivf?

Jeg vet ikke hva som hjalp for min del, men brukte 3 mnd med q10, magnesium, melatonin og "vanlige" multivitaminer. Om det var det eller medisinene vet jeg ikke, men NOE funket! Legen i Tromsø var så overrasket over resultatene mine at hun skrev ned alle tilskuddene jeg hadde brukt.
Ja det skjønner jeg. Jeg siste multivitaminer, omega-3, q10 og en annen som jeg ikke husker 2,5 mnd før siste uttak.

Jeg vet ikke hva som hjalp for min del, men brukte 3 mnd med q10, magnesium, melatonin og "vanlige" multivitaminer. Om det var det eller medisinene vet jeg ikke, men NOE funket! Legen i Tromsø var så overrasket over resultatene mine at hun skrev ned alle tilskuddene jeg hadde brukt.
Wow, det er helt fantastisk! For en historie som gir håp :Heartpink hvor mye Q10 tok du?

Wow, det er helt fantastisk! For en historie som gir håp :Heartpink hvor mye Q10 tok du?
Alt fra 600mg til ingenting! Jeg synes de var så utrolig dyre, så tok 400mg de fleste dager, noen dager glemte jeg dem og andre dager tok jeg 600mg :happy:

Vi mista 8 ganger før vi begynte med ivf (fra uke 6-9).
Viste seg at mannen har azospermi og jeg har endometriose, men vår ivf historie er bedre enn jeg noen gang kunne drømt om og som jeg hadde trengt å lese at var mulig!

Vi har hatt 1 uttak
8 egg ut
7 befrukta (icsi)
2 blastocyster
-1 satt inn og ble baby i 2023
-1 fryst og satt inn nå og er nå gravid

Jeg trodde ikke det var mulig å være så heldige og i alle fall ikke når vi på første time kom og fikk beskjed om at det ikke finnes celler i prøven til mannen. Evig takknemlig for de flinke folka i Porsgrunn som gir oss muligheten til å få barn

1. uttak: 8 egg på frys
1. innsett = sa
Antibiotikakur før 5. innsett
5. innsett = baby :Heartred

Vi mista 8 ganger før vi begynte med ivf (fra uke 6-9).
Viste seg at mannen har azospermi og jeg har endometriose, men vår ivf historie er bedre enn jeg noen gang kunne drømt om og som jeg hadde trengt å lese at var mulig!

Vi har hatt 1 uttak
8 egg ut
7 befrukta (icsi)
2 blastocyster
-1 satt inn og ble baby i 2023
-1 fryst og satt inn nå og er nå gravid

Jeg trodde ikke det var mulig å være så heldige og i alle fall ikke når vi på første time kom og fikk beskjed om at det ikke finnes celler i prøven til mannen. Evig takknemlig for de flinke folka i Porsgrunn som gir oss muligheten til å få barn
Kun av nysgjerrighet, ble det samme kjønn på dem eggene du hadde på frys?

Har selv blitt gravid på første forsøk og tenker å sette inn til søsken neste år (har 5 på frys). Bryr meg ikke om hvilket kjønn det blir neste gang, kun nysgjerrig og spent på om du får det samme hvis du vet :joyful:

1. uttak: 8 egg på frys
1. innsett = sa
Antibiotikakur før 5. innsett
5. innsett = baby :Heartred
Gratulerer med graviditeten :D:Heartred Fikk du antibiotika behandling på det offentlige eller på privat klinikk ? Hva var grunnen til det om det er lov å spørre ? :) Jeg har prøvd å snakke med både privat og offentlig, men får ikke utskrevet resept på det før neste siste vårt forsøk. Det blir 7.innsett og kan hende aller siste, så vi vil prøve alt mulig.

Gratulerer med graviditeten :D:Heartred Fikk du antibiotika behandling på det offentlige eller på privat klinikk ? Hva var grunnen til det om det er lov å spørre ? :) Jeg har prøvd å snakke med både privat og offentlig, men får ikke utskrevet resept på det før neste siste vårt forsøk. Det blir 7.innsett og kan hende aller siste, så vi vil prøve alt mulig.
Jeg hadde sendt inn prøve til Serum i Athen, og fikk påvist ureaplasma + noe ubalanse i miljøet der nede?! Husker ikke helt; er ganske lenge siden. Jeg fikk resepter sendt på mail fra Serum, men endte opp med å blande inn fastlegen da jeg var redd apoteket ikke ville godta de. Nå hadde jo jeg noe å vise til, men det syns jeg jo du også har, 6. innsett som ikke har ført frem? Så hvis fastlegen er grei så ville jeg spurt han/henne. Jeg gikk på 3 forskjellige antibiotikatyper, men har lest at den som heter doxycycline, som jeg blant annet fikk, er den mange får for ureaplasma.

Takk for svaret :):Heartred jeg skal prøve å snakke både med fastlege og privat gynekolog , kan hende jeg får lov å teste meg på infeksjonen. Vil ikke ta antibiotika uten grunn på det selvsagt, men det er leit at vi ikke får vite om hvorfor embryo fester seg ikke. Slitsomt :smiley-ashamed004

Tre uttak og fire innsett før jeg fikk min første positive, er 11+5 i dag. Eneste forskjellen var at jeg tok Prednisolon på siste innsett (har autoimmun sykdom).

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp