Hvor mange forsøk før du lyktes med ivf?

Søskenprøveren

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Hvor mange forsøk hadde du før du lyktes med ivf?

Første barn- 3 ivf (alle fersk forsøk , null frys på alle)

Andre barn- 3 negative fersk forsøk -enda ikke gravid ,null frys på alle
 
3. Uttak, hadde ett frys på 1. Jente 3 år nå.
Lillesøster i magen er første uttak og første innsett.
 
Første barn: en runde uten uttak, en runde med uttak og innsett.

Andre barn: to runder uten uttak, en runde med uttak og innsett

Tredje barn: ett uttak og innsett.

Jeg har dypt infiltrert endometriose, lav amh og på de to siste forsøkene også litt forhøyet FSH. Jeg fikk beskjed av Hausken at de ikke utførte mirakler, men det kan jeg si at det gjorde i mitt tilfelle.
Jeg må si at jeg føler meg dere som bruker mange forsøk. Det handler nok til syvende og sist om flaks og riktig medisinering til riktig tid.

Jeg heier på dere!
 
Ett utakk, hvorav:
  • Første innsett: ble gravid men det endte i SA i uke 6-7.
  • Andre innsett: frisk baby født til termin.
Planlegger søskenforsøk ila året med fryst embryo fra første uttak. :smiley-angelic001
 
1. Uttak ble bare fersk innsett. 2. Uttak ble totalfrys, gravid med MA på første innsett. Gravid med 4åringen på 2. Innsett.

Forsøk på søsken:
Hatt 4 innsett fra uttak nr2, 3 av dem graviditeter og mist. Skal i gang med uttak igjen en eller annen gang i fremtiden.
 
Tvillinger: 3 uttak, 3 innsett. Ingen på frys

3 barn: 3 uttak, 3 innsett. Ingen på frys

Prøver på 4’mann nå: 2 uttak, 1 innsett hittil. Ingen på frys.
 
Tredje barn (første felles); første fryseforsøk (totalfrys på eggene ved uthenting).

Fjerde barn; første innsett (fra samme batch som forsøk nr1).

Har to egg igjen fra første uttak, håper på å få satt inn et til av dem etterhvert.
 
Hatt ett uttak.

1 barn kom på ferskinnsett

Søskenforsøk
EXU
Negativt
Lillebror kom på tredje innsett

Ingen embryo igjen på frys så vi går ikke for noen flere barn
 
5 runder IUI + 2 avbrutte runder IUI
5 uttak - 3 ferskforsøk og 7 fryseforsøk.

28+0 i dag med 10. innsettet (15. «sjansen» om vi teller med IUI), så det er håp, selv om det kan ta veldig lang tid :Heartred

Kan også legge til at før det 10. innsettet som endelig satt så tok jeg en biopsi av livmora hvor de fant ut at jeg hadde en infeksjon. Hadde ingen andre tegn til infeksjon og offentlig ville de ikke undersøke dette. Det var først da jeg gikk privat hos Hausken de insisterte på å ta en biopsi siden det ikke er normalt å sette inn 9 blastocyster uten av noen av de fester seg. Gikk på AB-kur 14 dager, og så satt spiren på 10. innsettet :Heartred
 
Last edited:
Back
Topp