Hvor mange forsøk før du lyktes med ivf?

Første barn: første ferskforsøk. Én på frys.
Andre barn: spontant da første var 8 mnd.
Tredje barn: første fryseforsøk (fra første barns runde)
Vet jeg har vært veldig heldig :Heartred Heier på deg!
 
5 runder IUI + 2 avbrutte runder IUI
5 uttak - 3 ferskforsøk og 7 fryseforsøk.

28+0 i dag med 10. innsettet (15. «sjansen» om vi teller med IUI), så det er håp, selv om det kan ta veldig lang tid :Heartred

Kan også legge til at før det 10. innsettet som endelig satt så tok jeg en biopsi av livmora hvor de fant ut at jeg hadde en infeksjon. Hadde ingen andre tegn til infeksjon og offentlig ville de ikke undersøke dette. Det var først da jeg gikk privat hos Hausken de insisterte på å ta en biopsi siden det ikke er normalt å sette inn 9 blastocyster uten av noen av de fester seg. Gikk på AB-kur 14 dager, og så satt spiren på 10. innsettet :Heartred
Fantastisk da ❤️ så bra..❤️❤️
 
Første barn: 10 innsett (av totalt 13 embryo). Fem uttak. Hadde infeksjon i livmor som ble behandlet med antibiotika måneden før det 10. innsettet.

Er gravid med nummer to nå, hadde først ett innsett med embryo fra da vi prøvde på førstemann som ikke gikk, oppdaget etterpå at livmor var full av arrvev etter utskrapning etter fødsel (sikkert forårsaket av eksisterende arrvev etter den kroniske infeksjonen jeg gikk med i årevis). Gjennomgikk hysteroskopi der arrvevet ble fjernet, og hadde innsett noen uker etterpå, og ble gravid :Heartred
 
:HeartredFørste barn: 10 innsett (av totalt 13 embryo). Fem uttak. Hadde infeksjon i livmor som ble behandlet med antibiotika måneden før det 10. innsettet.

Er gravid med nummer to nå, hadde først ett innsett med embryo fra da vi prøvde på førstemann som ikke gikk, oppdaget etterpå at livmor var full av arrvev etter utskrapning etter fødsel (sikkert forårsaket av eksisterende arrvev etter den kroniske infeksjonen jeg gikk med i årevis). Gjennomgikk hysteroskopi der arrvevet ble fjernet, og hadde innsett noen uker etterpå, og ble gravid :Heartred
Wow! Så lik historie som meg ang infeksjon og antall forsøk. Er sikker på at dette er et problem for MANGE. Så synd at det offentlige ikke sier noe om dette.

Og så godt å høre dere lykkes fort med nr 2. :Heartred da er det kanskje håp om det for oss også. Har 3 stk perfekte blasto som ligger på frys hos Hausken og venter
 
Jeg hadde tre uttak med syv innsett før den satt, litt over 12 uker på vei nå. Jeg hadde tre kjemiske av de jeg satt inn og tok en antibiotikakur før siste innsett. Sjekket ikke om det var noe galt, men gyn sa at vi kunne prøve en kur. Vet ikke om det var grunnen til at det gikk, men vel verdt å ta en kur om man har mange innsett som ikke sitter.
 
Jeg hadde tre uttak med syv innsett før den satt, litt over 12 uker på vei nå. Jeg hadde tre kjemiske av de jeg satt inn og tok en antibiotikakur før siste innsett. Sjekket ikke om det var noe galt, men gyn sa at vi kunne prøve en kur. Vet ikke om det var grunnen til at det gikk, men vel verdt å ta en kur om man har mange innsett som ikke sitter
 
1 uttak, 3 innsett, 2 barn :)
Drømmer om tredjemann.
 
Jeg hadde tre uttak med syv innsett før den satt, litt over 12 uker på vei nå. Jeg hadde tre kjemiske av de jeg satt inn og tok en antibiotikakur før siste innsett. Sjekket ikke om det var noe galt, men gyn sa at vi kunne prøve en kur. Vet ikke om det var grunnen til at det gikk, men vel verdt å ta en kur om man har mange innsett som ikke sitter

Var det en sånn 3dagers kur med vagitorier? Når i syklus tok du de? :joyful:
 
Jeg hadde tre uttak med syv innsett før den satt, litt over 12 uker på vei nå. Jeg hadde tre kjemiske av de jeg satt inn og tok en antibiotikakur før siste innsett. Sjekket ikke om det var noe galt, men gyn sa at vi kunne prøve en kur. Vet ikke om det var grunnen til at det gikk, men vel verdt å ta en kur om man har mange innsett som ikke sitter
Hva fikk du mot det ? Piller eller vagetorier?
 
5 runder IUI + 2 avbrutte runder IUI
5 uttak - 3 ferskforsøk og 7 fryseforsøk.

28+0 i dag med 10. innsettet (15. «sjansen» om vi teller med IUI), så det er håp, selv om det kan ta veldig lang tid :Heartred

Kan også legge til at før det 10. innsettet som endelig satt så tok jeg en biopsi av livmora hvor de fant ut at jeg hadde en infeksjon. Hadde ingen andre tegn til infeksjon og offentlig ville de ikke undersøke dette. Det var først da jeg gikk privat hos Hausken de insisterte på å ta en biopsi siden det ikke er normalt å sette inn 9 blastocyster uten av noen av de fester seg. Gikk på AB-kur 14 dager, og så satt spiren på 10. innsettet :Heartred
Husker du hvilken infeksjon og hvilken AB?
Har hatt 10 innsett selv og bare 3 kjemiske og en MA. Er så motløs.
 
Jeg hadde tre uttak med syv innsett før den satt, litt over 12 uker på vei nå. Jeg hadde tre kjemiske av de jeg satt inn og tok en antibiotikakur før siste innsett. Sjekket ikke om det var noe galt, men gyn sa at vi kunne prøve en kur. Vet ikke om det var grunnen til at det gikk, men vel verdt å ta en kur om man har mange innsett som ikke sitter.
Hvilken antibiotika var det?
Har hatt 10 innsett selv.
 
Husker du hvilken infeksjon og hvilken AB?
Har hatt 10 innsett selv og bare 3 kjemiske og en MA. Er så motløs.
Fikk bare beskjed om at resultatene av biopsien indikerte en infeksjon i livmora, og ble satt på en 14-dagers kur med doksycyklin. 1 tablett a 100 mg morgen og kveld.

Føler med deg :Heartred Jeg hadde en SA og en MA på to av rundene med inseminasjon. Hadde én kjemisk på det 5. eller 6. innsettet, ellers ingenting.
 
Back
Topp