Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være sæden? Beklager om jeg roter i noe som dere har diskutert tusen ganger, men kan en sæddonor hjelpe?Ikke lyktes enda.
5 uttak, innsett av til sammen 12 embryo. 5 ma, 1 exu, noen sa og en drøss kjemiske.
Hatt tre innsett av donoregg uten å lykkes.
Er veldig usikker på om vi noen sinne når målet.
Beklager sent svar, fant ikke navnet før nå. Fikk amoxicillin mylanHva het pillene?
Tusen takk for svar!Beklager sent svar, fant ikke navnet før nå. Fikk amoxicillin mylan
Masse lykke til med 3. forsøk! Heier på deg og gullegget, du fortjener så en liten spire nå1 barn: 3 uttak, satt på 4 insettet.
Søskenforsøk: Holder på med det 3 forsøket
Takk, egoistisk men det syns jeg ogMasse lykke til med 3. forsøk! Heier på deg og gullegget, du fortjener så en liten spire nå![]()
Ikke egoistisk i det hele tatt. Husker deg så godt fra juli-forumet, og du virker som et tvers igjennom godt menneske, som har fått alt for mye motstand i denne omgangen med å få det til, så jeg krysser fingre og tær for deg i dette forsøket - heia gullegget!Takk, egoistisk men det syns jeg og![]()
Takk, det varmet hjertet mittIkke egoistisk i det hele tatt. Husker deg så godt fra juli-forumet, og du virker som et tvers igjennom godt menneske, som har fått alt for mye motstand i denne omgangen med å få det til, så jeg krysser fingre og tær for deg i dette forsøket - heia gullegget!![]()
![]()
Kan jeg spørre hvor du fikk hysteroskopi? Var det offentlig?Første barn: 10 innsett (av totalt 13 embryo). Fem uttak. Hadde infeksjon i livmor som ble behandlet med antibiotika måneden før det 10. innsettet.
Er gravid med nummer to nå, hadde først ett innsett med embryo fra da vi prøvde på førstemann som ikke gikk, oppdaget etterpå at livmor var full av arrvev etter utskrapning etter fødsel (sikkert forårsaket av eksisterende arrvev etter den kroniske infeksjonen jeg gikk med i årevis). Gjennomgikk hysteroskopi der arrvevet ble fjernet, og hadde innsett noen uker etterpå, og ble gravid![]()
Det var offentlig ja, jeg ble henvist til hysteroskopi av Medicus i mai, og fikk hysteroskopi 1. august. Fikk i utgangspunktet beskjed om at jeg måtte belage meg på seks måneders ventetid, men jeg ringte og sa at jeg kunne komme inn på kort varsel, og det funket!Kan jeg spørre hvor du fikk hysteroskopi? Var det offentlig?
aha! Hadde tanken om det e mulig å bli henvist fra en privat gyn ja, så da e det ikke heelt umulig. Takk for svar!Det var offentlig ja, jeg ble henvist til hysteroskopi av Medicus i mai, og fikk hysteroskopi 1. august. Fikk i utgangspunktet beskjed om at jeg måtte belage meg på seks måneders ventetid, men jeg ringte og sa at jeg kunne komme inn på kort varsel, og det funket!