Hvor mange forsøk før du lyktes med ivf?

1 barn: måtte ha 2 uttak og han satt på det 5 innsettet. (1. innsett på 2. uttak)

Holder på med barn nr 2 nå.
Har hatt to innsett fra de jeg allerede har på frys fra forrige runde. Ene innsettet endte med SA. Skal straks ha innsett nr 3.
 
Ikke lyktes enda.

5 uttak, innsett av til sammen 12 embryo. 5 ma, 1 exu, noen sa og en drøss kjemiske.
Hatt tre innsett av donoregg uten å lykkes.

Er veldig usikker på om vi noen sinne når målet.
Kan det være sæden? Beklager om jeg roter i noe som dere har diskutert tusen ganger, men kan en sæddonor hjelpe?
 
Første datter: 3 uttak og 4 innsett. Satt på siste ferskforsøk
Lillesøster i magen: 1 uttak, 1 innsett. Termin i juni.
 
Takk, egoistisk men det syns jeg og :sorry:
Ikke egoistisk i det hele tatt. Husker deg så godt fra juli-forumet, og du virker som et tvers igjennom godt menneske, som har fått alt for mye motstand i denne omgangen med å få det til, så jeg krysser fingre og tær for deg i dette forsøket - heia gullegget! :Heartred :Heartred
 
Ikke egoistisk i det hele tatt. Husker deg så godt fra juli-forumet, og du virker som et tvers igjennom godt menneske, som har fått alt for mye motstand i denne omgangen med å få det til, så jeg krysser fingre og tær for deg i dette forsøket - heia gullegget! :Heartred :Heartred
Takk, det varmet hjertet mitt❤️ Heier alltid på alle til og med når jeg er sjalu på de som har klart det :smiley-ashamed005 Følger ennå med i termingruppen men legger aldri ut noe eller svarer noen men gir meg en godfølelse når jeg leser om gleden deres ❤️
 
1. barn : 2 uttak, 5 innsett, 2 aborter, føler jeg tvang de til å gi meg antibiotika og på innsettet som var dagen etter endt kur så ble storebror til!
2. barn: 2. fryseforsøk etter tidligere uttak. Gikk tilfeldigvis på antibiotika for uvi rett før innsettet. Og lillesøster kom.
Faktisk fra et uttak før storebror ble laget:)

Har fortsatt 5 blasto på frys igjen og vi sier av og til «aldri i verden» men av og til så har vi lyst på en tredje:)
 
Første uttak ble baby og en blasto på frys. Så kom lillebror naturlig rett etter storebror og lillesøster er resultat av innsett av den som var igjen på frys etter storebror :Heartred
 
Back
Topp