Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ett fra før og mannen har ett fra før som han ikke engang har samvær med pga at eksen ikke gir han samvær. Vi har da første felles barn på vei og vil ha ett til ganske tett men så har vi og snakket om at vi bruker ikke prevensjon uansett så hvor mange vi i realiteten ender opp med er uvisst vi er litt gammeldags der hehe. Men så nærmer jeg meg jo 30 år så tror uansett ikke vi ender opp med flere enn 3-4 max. Kanskje "bare" 2
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
Har to fra før og venter nr. 3. Er stopp etter denne. Da blir det sterilisering. Men ingenting er jo hundre prosent sikkert og abort er uaktuelt, så kommer det flere er det bare å ta imot..
Første på vei ♡ hadde i utgangspunktet lyst på 3 totalt, men om jeg skulle bli like dårlig i neste svangerskap, vet jeg ikke om jeg klarer et til :/ men det er jo så verdt det til slutt ♡
Dette er nr 3, og nå
går diskusjonen høylydt om hvem som skal inn og stenge produksjonen når denne er trygt ute blir jo ikke yngre, og tenker 3 på 4,5 år er ganske bra!